BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koude motor doet raar

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Mauricemaurice
Neutraal
Posts: 1
Joined: 25 Jan 2020 19:19
Type Auto: Bmw 318i e46

Koude motor doet raar

Post by Mauricemaurice »

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb sindskort problemen met het starten van de auto, dit gebeurd alleen als die een paar uur stil heeft gestaan, ik denk dat de kou ook een van de oorzaken is, echter heb ik de auto pas 4 dagen in mijn bezit.

het gaat om de bmw 318i e46 facelift uit 2003 met 143 pk, als ik de auto start in de ochtend dan slaat die gelijk aan maar valt ook direct uit.. tenzij ik een beetje gas geef en dan heb ik ook geen start problemen meer totdat de auto +- 6 uur heeft stil gestaan, als ik geen gas geef valt die dus gelijk uit, als ik de auto dan weer probeer te starten maakt die rare geluiden, net alsof de startmotor niet aangrijpt in combinatie met ploffen, als ik een beetje gas bij geef gaat die dus weer aan en kan de auto daarna uit zetten en weer starten zonder problemen..

Nu heb ik een filmpje op youtube gezet waar je goed kan horen wat er gebeurd met de auto als ik hem probeer te starten nadat die is uitgevallen, echter zag ik dat links niet zijn toegestaan, weet niet of een informatief filmpje van youtube daar ook onder valt :P

P.s excuses als ik een topic heb gemaak op de verkeerde plek, dit is de eerste keer dat ik een bericht plaats op een forum
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”