BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

kofferbak klep probleem

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jmrc
Neutraal
Posts: 1
Joined: 18 Aug 2019 09:43
Type Auto: E91 318D lci

kofferbak klep probleem

Post by Jmrc »

hallo.

ik heb sinds gisteren een probleem met mijn kofferbak.

wilde gisteren alleen mijn raam gedeelte opendoen maar er gebeurde niks? dat vond ik raar maar achja ik kan hem ook helemaal open doen. toen ik aan de hoofdklep trok ging deze wel open, maar het vreemde is dus nu dat ook dan mijn raam gedeelte openspringt? ik wilde mijn kofferbak weer dicht doen, eerst de hoofd klep( deze viel mooi in zijn slot) daarna het raam gedeelte. Zodra ik deze in zijn lock druk springt de hoofd klep weer uit zijn lock? (raam blijft wel vergrendeld) dan moet ik weer de hoofd klep in zijn geheel vergrendelen. nu zit alles weer dicht. dit moet ik iedere x doen als ik aan de kofferbak zit in de zelfde volgorde.

Ook werkt mijn achter ruitenwisser, sproeier en heater niet meer?

een vriend van mij heeft insta D op zijn laptop staan en heeft mijn auto uitgelezen maar er zitten geen storingen in, Verder hebben we via dat programma wel kunnen testen: ruitenwissen kunnen we laten bewegen en ook de sproeier werkt dus een kapotte zekering zal het niet zijn. echter als we de lock van de kofferbak afzonderlijk van elkaar wilde testen deed die iedere x het zelfde. De hoofdklep en het raam gaan tegelijk open en met dezelfde volgorde als hierboven moeten we hem weer sluiten?!

heeft iemand ideeën?

heb een e91 uit 2008 318D

shajisha
Neutraal
Posts: 9
Joined: 21 Apr 2018 04:45
Type Auto: e91 330i

Re: kofferbak klep probleem

Post by shajisha »

storing kan in de schakelaar zitten van het achterraam.
had ongeveer hetzelfde probleem schakelaar vernieuwen was de oplossing.
succes!
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”