BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E92 Sportvering en duitse snelweg

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
LennartE92
Neutraal
Posts: 2
Joined: 21 Dec 2013 20:32
Type Auto: E92 325d

E92 Sportvering en duitse snelweg

Post by LennartE92 »

Beste allemaal,

Ik heb sinds kort een E92 325d waar ik helemaal weg van ben. Toen ik hem kocht zaten er geen originele veren onder, waardoor de auto een centimeter lager op de weg ligt. Volgens mijn vakgarage de moeite waard om te vertellen, maar het zou ook zeker geen probleem mogen zijn.

Vandaag ging ik voor het eerst met mijn coupe een rondje via Duitsland en ik eenmaal ingevoegd op de snelweg zat ik al vrij snel op de 200 :D . Echter na de eerste paar kilometer reed ik over een 'heuveltje' of wegovergang, waar ik met mijn oude auto relatief weinig van zou voelen, maar nu 'knalde' ik echt onderin mijn vering. De klap was duidelijk hoorbaar en het zorgde er zelfs voor dat mijn raam, die normaal ligt suist boven de 160km/u, ontzet leek. Er was een centimeter ruimte, en door deze iets open en weer dicht te doen was het probleem voorbij.

Heeft iemand dit ooit ook wel eens meegemaakt? Het vreemde was zelfs dat toen het gebeurde er voor mij, met dezelfde snelheid van ongeveer 190mk/u, een Opel busje reed, die niet eens remde en het leek alsof die nergens last van had, terwijl ik aardig schrok en ben afgeremd. Ik verwacht dat het toch aan die veren ligt, maar ben ook benieuwd naar al jullie gedachten!

Het voelt toch een beetje pijnlijk, dat z'n Opel busje harder over de snelweg raast dan een mooie coupe….

Hoor jullie gedachten graag!
Groeten, Lennart
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”