BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bluetooth module E91

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
roel_85
Neutraal
Posts: 1
Joined: 18 Jul 2014 12:38
Type Auto: BMW 320d E91

Bluetooth module E91

Post by roel_85 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Roeland en sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een E91 320d uit 2007, met de heerlijke 177 pk motor. Aanvankelijk had ik wat moeite om mijn Audi A4 in te ruilen, maar na het nodige cruisen heb ik daar inmiddels helemaal geen spijt meer van!

Inmiddels heb ik de iDrive ook al aardig onder de knie, echter blijft er 1 probleem:
Ik krijg mijn telefoon (meerdere toestellen geprobeerd) niet gekoppeld met bluetooth. Op het scherm van de auto staat dat ik een passcode moet invoeren in mijn telefoon, echter staat de passcode er zelf niet bij. Ik heb al het nodige geprobeerd, maar hij pakt hem niet.
Nou heb ik gelezen dat de code ook op de bluetooth module zou staan.

Mijn vraag is dan ook: weet iemand waar ik de bluetooth module kan vinden van mijn E91? Heb al behoorlijk gezocht, maar hij zit blijkbaar goed verstopt.

Alvast veel dank voor de hulp!

Groet,
Roeland

bmwe39-ws
Neutraal
Posts: 11
Joined: 16 Jan 2014 16:50
Type Auto: BWM E39

Re: Bluetooth module E91

Post by bmwe39-ws »

in de kofferbak?

montana81
Neutraal
Posts: 32
Joined: 11 Apr 2012 20:59
Type Auto: 525i e39

Re: Bluetooth module E91

Post by montana81 »

Kofferbak bodem optillen dan het voorste deel van de kofferbak bodem verwijderen ( achter de achterbank ) daar ligt hij onder. Waarschijnlijk is je ULF defect en zal deze vervangen moeten worden. Is een kwaaltje spreek ik uit ervaring!

Succes

niels325
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Dec 2014 15:55
Type Auto: e91 325 titansilber

Re: Bluetooth module E91

Post by niels325 »

Aan die ecu kan je niet zoveel zien, alleen of die uberhaubt aanwezig is. Je stelt met je telefoon een code in en die verifieer je in de cic. Dan moet het werken.
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”