BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

spotify ?

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gerruby2
Neutraal
Posts: 1
Joined: 21 Oct 2014 15:20
Type Auto: e91 318d

spotify ?

Post by gerruby2 »

Hallo Allemaal,
Ik ben vanaf volgende week de trotse eigenaar van een 318d e91 uit 2010 met o.a. bussinessline en navi prof.
Mijn vraag is de volgende:
Kan ik met een mobieltje spotify streamen en horen via de bluetooth module?
Bij de dealer wisten ze het eigenlijk niet zo goed.

Alvast dank voor de moeite.

dantec
Neutraal
Posts: 5
Joined: 01 Sep 2015 18:03
Type Auto: E87 118D M47

Re: spotify ?

Post by dantec »

Volgens mij kan het niet. De oplossing die ik in meerdere auto's heb gebruikt: bluetooth audio streamingkastje kopen. Die van mij was 15 euro uit China. Heb hem aangesloten op de aux-in en sigarettenaansteker in de middenconsole (rij zelf een 1-serie). Werkt perfect voor Spotify en als ik gebeld word, neemt de Parrot het over.

emmerx
Neutraal
Posts: 47
Joined: 16 Feb 2013 20:02
Type Auto: E91
Location: Bollenstreek

Re: spotify ?

Post by emmerx »

Andere optie is om de BMW radio te vervangen door een DIN-houder en radio van bv Sony met Bluetooth.
Dan heb je BT audiosreaming, handsfree voor je telefoon en betere/zwaardere versterker met meer instellingsmogelijkheden en altijd nieuwere software en ondersteuning.

En je smart phone als Maps navigatie met altijd de laatste kaarten en stemgeluid door je boxen.
Met een adapter werken PDC en audiobediening op stuur ook nog eens.

[ external image ]

Houder met draadloos laden zodat je gee ngedoe met kabels hebt.

En je bent van de piep bij rijden zonder gordel af ....
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”