BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 320i E90 2008 maestro usb

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dylanvd93
Neutraal
Posts: 1
Joined: 14 Feb 2015 17:54
Type Auto: bmw 320i e90 2008

Bmw 320i E90 2008 maestro usb

Post by dylanvd93 »

Hallo,

Mijn naam is dylan en ik heb sinds een week een bmw 320i gekocht. Nu kwam ik er bij aankoop al achter dat er geen usb poort zit ingebouwd. Ik dacht dit kan ik wel makkelijk oplossen dus de auto toch gekocht. Nu heb ik sinds een paar dagen een maestro usb interface aangesloten en ingebouwd achter de radio.
Deze interface zit op een radio frequentie geprogrammeerd waardoor alles naar behoren werkt en je hem kunt bedienen met de stuurbediening.

Nu een paar dagen later stoort de usb soms niet en soms heel erg.. omdat er natuurlijk radiozenders in de buurt zitten van de frequentie waarop het kastje is ingesteld. Nu zou je in een interface menu moeten kunnen komen om een andere frequentie in te stellen alleen lukt mij dit niet en ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze interface?

Of dat mensen andere goedkopere opties hebben om wel optinaal te kunnen genieten van een usb stick met alle opties indien mogelijk.

Ik hoop hier graag reactie op te krijgen.

Mvg. Dylan
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”