BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Uitleesapparaat met extra mogelijkheden

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
1erreihe
Neutraal
Posts: 13
Joined: 30 Aug 2015 17:47
Type Auto: BMW 118i E87

Uitleesapparaat met extra mogelijkheden

Post by 1erreihe »

Nu ik steeds meer zelf aan mijn auto's, en die van mijn vrouw, ga sleutelen, wil ik een uitgebreid uitleesapparaat aan gaan schaffen die ik kan gebruiken voor:

Uitlezen van OBD2, dus de normale foutcodes waardoor een motorlampje gaat branden
Uitlezen van het airbaglampje (dat nu brandt na een stofzuigbeurt onder de stoel :duh: )
Uitlezen van alle andere elektronische dingen in de auto
Ook wil ik zelf het serviceinterval kunnen wissen enzo.1

M'n vrouw heeft een Mini R56 en ik een E91 325i. Nu vond ik een apparaat dat geschikt is voor beide auto's en (volgens mij) heel veel kan. Wat ik ook een plus punt vind is dat wanneer je merkauto wisselt je een extra merk kan kopen in het apparaat en hoeft je niet nog een duur apparaat te kopen.

Nu is mijn vraag; heeft iemand hier ervaring mee? Aan te raden, of een goed alternatief? Ik heb al gelezen over Chinese prut dat bijna niets kan, dus dat hoef ik niet.

Het gaat om een Foxwell NT510: https://obdwarenhuis.nl/auto-uitlezen/b ... olls-royce
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”