BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

335i Schuiven, stotteren tijdens optrekken?

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
yener
Neutraal
Posts: 1
Joined: 21 Mar 2018 14:58
Type Auto: E93 335i

335i Schuiven, stotteren tijdens optrekken?

Post by yener »

Goedendag allemaal, Sinds februari ben ik een trotse eigenaar van een 335i Cabriolet e93 Bouwjaar 2007, Automaat :)

Het begon met regen, bij het uitrijden van een rotonde op normale snelheid klonk er gestotter van achter. Alsof de ESP ingrijpt, maar ik gleed niet en de traction control greep ook niet in (geen lampje). Ik dacht in eerste instantie dat ik teveel gas gaf. Het probleem begint zich nu ook voor te doen met droog weer en op rechte stukken. Zeker wanneer ik stilstaand of bij lage snelheiden wat gas geef, lijkt het net of me aandrijving blokkeert.

Ik heb het ook al geprobeerd in de manueel en zelfs door de DTC helemaal uit te zetten (dus niet 1 keer DTC indrukken , maar ingedrukt houden)

Wat kan dit zijn? Iemand enig idee?
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”