BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Vreemd geluid

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Armin
Neutraal
Posts: 2
Joined: 14 Jun 2018 13:42
Type Auto: BMW 318i

Vreemd geluid

Post by Armin »

Hallo!

Er is sinds gisteren een vreemd geluid ontstaan in mijn bmw 318i (handgeschakeld). Zodra de auto op snelheid komt in welke versnelling dan ook, ontstaat er een hoog, fluitend/licht schurend geluid. Het geluid komt volgens mij vanuit de achterkant van de auto en dus niet vanuit onder de motorkap. Zodra ik de koppeling indruk, verdwijnt het geluid bijna helemaal. Dit geldt ook voor als ik de auto uit de versnelling zet.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoeveel de eventuele reparatie mij zal gaan kosten?

Alvast bedankt!

Topic Author
Armin
Neutraal
Posts: 2
Joined: 14 Jun 2018 13:42
Type Auto: BMW 318i

Re: Vreemd geluid

Post by Armin »

Iemand??

CorneeKonings
Neutraal
Posts: 18
Joined: 29 May 2018 20:26
Type Auto: E90 320i

Re: Vreemd geluid

Post by CorneeKonings »

Beste Armin,

Je zult toch echt even onder je auto moeten gaan liggen en kijken waar het geluid vandaan komt. Laat iemand anders ondertussen de motor op toeren laten komen.

-Cornee
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”