BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E91 - iDrive Upgrade naar Touchscreen/Apple CarPlay

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
E91Fly
Neutraal
Posts: 8
Joined: 02 Mar 2013 19:56
Type Auto: 2015 F11, ex-2013 E91, ex-2007 E91 330i, ex-2004 E46 320i

E91 - iDrive Upgrade naar Touchscreen/Apple CarPlay

Post by E91Fly »

Ha allen,

Ik heb het forum beetje afgezocht maar heb niet de juiste informatie kunnen vinden. Ik kan mij echter niet voorstellen dat hier niet al veel informatie over is dus excuses op voorhand als hier al een draadje over is en ik dit heb gemist.

Ik heb een E91 van Jan 2013 (laatste versie van de E91) met Nav Professional / iDrive. Momenteel stream ik Spotify muziek vanaf mn iPhone 8 via Bluetooth of via de USB Kabel in armsteun. Ik heb ook laatst mijn Nav database ge upgrade via USB in handschoenen kastje echter zou ik graag mijn iDrive upgraden zodat ik mijn iPhone kan "mirror-en" naar iDrive scherm en wellicht zelfs touchscreen. Ik zou graag apps als Waze / Youtube / Spotify gewoon fullscreen op mn iDrive scherm draaien.

Op Youtube en een paar buitenlandse sites heb ik wel wat info gevonden over hardware upgrades en parts bijv. maar het liefste zoek ik een bedrijf in regio Noord-Holland welke een totaal oplossing biedt voor een upgrade van het iDrive systeem naar deze mogelijkheden.

Wie heeft hier ervaring mee of kan mij verder helpen aub?
Dank
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”