BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wie o wie kan mij helpen?

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Marvin320i
Neutraal
Posts: 2
Joined: 08 Mar 2019 08:00
Type Auto: Bmw e90 320i

Wie o wie kan mij helpen?

Post by Marvin320i »

Hallo ik ben marvin en rijd een bmw e90 320i automaat (n46b20b) 210xxx km en heb al een tijdje problemen.. ik heb al een heleboel vervangen maar het probleem is nogsteeds hetzelfde.

Wanneer ik rijd onder de 2000toeren en om vermogen vraag dan bonkt/schokt die en hoor je een soort getik voordat die uiteindelijk terugschakelt. Ook stationair loopt die niet zo netjes en soms valt die zelfs uit als ik bij bijv een stoplicht tot stilstand kom.

Al een heleboel vervangen op advies van garage: 4 nieuwe bougies, 4 nieuwe bobines, 4injectors laten testen en reinigen(zijn goed), 2nieuwe lambdasondes (regelsondes), luchtmassameter en volgensmij mis ik nog wat dingen daar ik zo snel niet op kom.

Hij geeft foutcodes:
2A59 geleidingssenspr klepslagregeling foutief.
2A5B referentiesensor klepslagregeling foutief
P0304 overslaande cilinder 4
P0300 meerdere overslaande cilinders.
Ook geeft die p0420 katalysator systeem aan alleen ik denk dat dat niet dat bonken en schokken veroorzaakt?

Ik weet niet meer waar ik verder moet.. ben al een hoop geld kwijt aan eigenlijk dingen dat het dus niet was.. iemand tips? Alvast bedankt!
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”