BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Rare noodloop modus 320i

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Harmbekx
Neutraal
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2019 21:09
Type Auto: E90 320i 2005

Rare noodloop modus 320i

Post by Harmbekx »

Hey hallo, ik heb een BMW E90 320i met N46b20 motorblok. Mijn auto werkt perfect als ik hem s’ochtends start om naar mijn werk te rijden, geen foutcodes niks. Kan ik zover rijden als ik wil, 50 100 kilometer maakt niks uit. Rijd perfect geen power verlies niks. Maarja als ik hem opnieuw wil starten BAM! Noodloopmodus en gelijk foutcodes p1050 en p1062 echt super raar.
Ondertussen heb ik al, de excentrische as sensor vervangen, valvetronic motor, vanos solenoids vervangen, krukas positie sensor vervangen, MAF sensor schoongemaakt, complete gaskleppen huis schoongemaakt. Bougies vervangen en bougiepennen. En blijft nog steeds. Ik ben compleet ten einde raad. Zou iemand mij kunnen helpen...

Met vriendelijke groet
HB :)

Ede46
Neutraal
Posts: 1
Joined: 16 Dec 2020 20:48
Type Auto: E90

Re: Rare noodloop modus 320i

Post by Ede46 »

Hi ,

Hoe is het opgelost ?
Heb exact hetzelfde met mijn auto.
Mvg
Ede46
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”