BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Electrische ramen werken niet meer

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
The Soulman
Neutraal
Posts: 3
Joined: 07 May 2014 16:26
Type Auto: 518i Touring

Electrische ramen werken niet meer

Post by The Soulman »

Hallo, 3 van de 4 ramen werken niet meer van mijn 518i touring bj. 1996 (e34).
Het begon eerts met de bestuurderskant, later de passagierskant en weer korte tijd later rechtsachter.
Alleen linksachter doet het nog.
De schakelaars hoor je ook wel schakelen ( klikken).
Nu heb ik me laten vertellen dat het aan de raam module onder de achterbank ligt en heb dus een aangeschaft via MP.
Maar ook hierop werkt alleen de linksachter.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Zou me enorm helpen.

Gr.
The Soulman

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: Electrische ramen werken niet meer

Post by Speedy540 »

Het zou een module kunnen zijn onder de achterbank. Echter is het ook mogelijk dat de hoofdzekering van 80a wat scheuren vertoond. Mocht je het willen proberen ik heb nog diverse modules van dit model bmw liggen. Meet je wel spanning op de schakelaars? En zijn je witte blokjes in de raam mechanieken nog in orde?

Gr
Speedy.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Topic Author
The Soulman
Neutraal
Posts: 3
Joined: 07 May 2014 16:26
Type Auto: 518i Touring

Re: Electrische ramen werken niet meer

Post by The Soulman »

Hallo Speedy, bedankt voor de reactie. Ik zal de hoofdzekering na laten kijken en ook de witte blokjes die je bedoelt.
Hoe kunnen we het regelen met de modules die je hebt voor dit model?

Gr.
The Soulman

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: Electrische ramen werken niet meer

Post by Speedy540 »

Stuur me even een pb. dan komen we er wel uit denk ik.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”