BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw e34 1988 wil niet op slot

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMW e34 1988
Neutraal
Posts: 7
Joined: 22 Aug 2014 07:11
Type Auto: e34 1988

bmw e34 1988 wil niet op slot

Post by BMW e34 1988 »

Goedemorgen,

Ik heb mij net geregistreerd en ik hoop veel informatie van dit forum te kunnen halen en ik hoop zelf ook een bijdrage aan de informatie op dit forum te kunnen leveren in de toekomst!

Op dit moment heb ik een raar probleem met de centrale vergrendeling (en het alarm?) van mijn BMW e34 uit 1988.

Probleem:
Als ik de bmw op slot doe via het slot in de bestuurdersdeur dan gaat de hele auto op slot (het alarm gaat er NIET op!), MAAR na ongeveer 15 seconden springt de hele auto weer van de sloten!

En als ik de bmw op slot doe via het slot in de bijrijdersdeur dan gaat de hele auto op slot (het alarm gaat er WEL op!), MAAR na ongeveer 15 seconden springt de hele auto weer van de sloten! Maar zit het alarm er nog wel op en als ik dan een deur open dan gaat het alarm af.

Dus ik zit met een auto die niet op slot wil en ik heb geen garage, dus dit is echt niet handig. Verder merkt ik geen aparte dingen op.

Kan iemand mij vertellen wat dit (waarschijnlijk) is en hoe dit op te lossen is.

Alvast bedankt voor de reacties!

DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: bmw e34 1988 wil niet op slot

Post by DannysedanE36 »

Hallo. Op dit forum zitten ook leden, met veel kennis van de E34, van het http://e34forum.nl forum. As je hier geen reactie krijgt, kunt het daar proberen.
Ik krijg de indruk dat er ergens een sluitcontact niet goed werkt, zou je eerst alle contacten= motorkap, kofferdeksel, benzineklepvergrendeling! (niet vergeten) en deuren controleren. Succes met de 'zoektocht'. Groeten, Danny

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: bmw e34 1988 wil niet op slot

Post by Speedy540 »

Hallo,

Al naar de kabelboom in je kofferklep gekeken. Deze wil na de loop van 10tallen jaren wel eens gebroken zijn.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa

Topic Author
BMW e34 1988
Neutraal
Posts: 7
Joined: 22 Aug 2014 07:11
Type Auto: e34 1988

Re: bmw e34 1988 wil niet op slot

Post by BMW e34 1988 »

Hallo,

Bedankt voor de reacties. Ik heb eerst even met het slot geprutst op gevoel en de auto wil nu weer op slot. Ik gebruik de bijrijderskant nu even om de auto op en dicht te doen en dat werkt nog gewoon.

Als ik meer tijd heb zal ik beginnen met de zoektocht, maar ik verwacht zelf een los contact in de bestuurdersdeur.

Als ik het echt heb opgelost zal ik dat hier posten.

Bedankt!
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”