BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Kirsten_
Neutraal
Posts: 9
Joined: 19 Oct 2011 15:40
Type Auto: 5 serie 525i incl. M ('89) en Z4 2.0 Roadster ('06)
Location: Alkmaar
Age: 32

Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kirsten_ »

Zoals ik ook al heb aangegeven toen ik mij hier voorstelde, hebben wij flinke problemen met onze 5 serie..

Onze BMW 5 serie staat op het punt van overlijden. Hij heeft natuurlijk nogal wat ouderdoms-kwaaltjes gehad, maar het volgende probleem doet hem toch wel de strop om; :nou: De accu loopt continu leeg, door een probleem in de deurvergrendeling en elektronica van de auto. Verschillende monteurs en experts hebben hiernaar gekeken maar willen de tijd niet nemen of hebben de kennis niet om het probleem op te lossen.

Mijn moeder heeft hier voordat dit bekend werd ook nog een brief over geschreven naar een kennis van ons. Zie hieronder.

Even voorstellen: Een gezin ( moeder en 3 kids) met als boegbeeld een vader/partner die fanatiek fan/ rijder van BMW ( 525i en motor K1200RS) was. Hij overleed 6 jaar geleden en liet als erfenis achter de BMW van 22 jaar oud: Een mooie, snelle, comforabele maar vooral veilige auto; voor het gezin gekocht 20 jaar geleden. Natuurlijk willen wij niets liever dan deze erfenis voor de deur houden, maar de laatste tijden geeft deze beamer veel problemen waarbij wij vrezen voor ....

Om een kort overzicht te geven:
* 3 x nieuwe accu ; problemen met continu leeglopen zonder duidelijke oorzaak. Tot op het punt dat de auto echt niet meer kan starten.
* Dynamo in orde, zekering nummer 20 geeft problemen volgens de ANWB
* Dashboard meters vallen soms tijdens het rijden plotseling weg
* Periode gehad dat bij het aandoen van het licht, de deuren automatisch op slot gingen
* APK ( december 2010) te verwachten problemen ; uitlaat en twee banden versleten. Deze moeten worden vervangen
* De deur rechts achter is flink beschadigd. Het liefst doen wij hier ook iets aan
* Af en toe heel moeizaam starten, ook nadat er een lange afstand mee is gereden. Ook nadat de accu afgekoppeld is geweest
* Autoalarm gecheckt; zou geen accu problemen moeten geven.
* Diverse garages hebben inmiddels het accu probleem aanhoort, maar niemand weet het antwoord of wil/kan er de tijd niet voor uittrekken om het probleem te vinden
* Gereden afstand +/- 172.000

Wij zouden heel graag uw advies over deze situatie willen hebben: Is het mogelijk vooral ook financieel om onze BMW nog een kans te geven? Of investeren in dit oudje geen goede optie? En hierbij is vooral het opstarten het belangrijkste punt, daarna de eventuele slijtage problemen.

Hoopvol afwachtend...


Nu Voel je hem waarschijnlijk al aankomen.. Ik ben ontzettend hard op zoek naar iemand die ons kan helpen met deze problemen! Als je mij kan helpen laat het mij alsje-alsje-alsjeblieft weten!

MAd
3e Versnelling
Posts: 521
Joined: 16 Nov 2009 16:49
Type Auto: 525i Touring E39

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by MAd »

Hallo beste kirsten,

Dat is erg jammer om dit te horen allemaal.

Ik weet dus niet of het auto alarm al eens is losgekoppeld, en of dit geholpen heeft.

Verder kan elke automonteur even een accupool los nemen, en even meten of er met een uigeschakeld contact nog een spanningsloop aanwezig is!
Als dit wel zo is, dan is het simpel telkens een voor een een zekering uit de houder te nemen, en kijken welke groepen er de accu leeg snoepen, dat is wel zo mekkelijk zoeken, voor een monteur natuurlijk, of iemand die iets van electronica weet.

Verder weet ik dus niet of de accu en de dynamo al zijn doorgemeten, kijk als een spanningsregelaar blijft hangen die op de achterzijde van de dynamo zit gemonteerd, dan loopt die accu wel lekker vlot leeg.

Dus even doormeten, dit kan gewoon door de motor stil te laten staan en de sleutel uit het contact te laten.
Haal de PLUS pool los van de accu, zorg er wel voor dat men geen metalen delen raakt met de sleutel waarmee men de accu pool loskoppelt, als de PLUS pool is losgenomen, haalt men deze van de accupool af, men neemt een multimeter en plaatst de ene pool van de multimeter op de + accupool, de andere pool van de multimeter op de accupool zelf.

Nu kan men zien hoeveel spanning er nog aanwezig is, wat zomaar word gebruikt en wat eigenlijk niet hoort.
Nu kan men gericht de zekeringen uit de zekeringkast gaan nemen, een voor een, men zal op den duur kunnen zien welke zekering er voor de spanningsloop zorgt, en aan de hand van de tekst op de zekeringskast deksel, kan men bepalen welke zekering er voor die spanningsloop zorgt, nu weet men welke groep dit alles veroorzaakt.

Kunnen de automonteurs dit dan niet vaststellen dan.
Dit zou eigenlijk dagelijkse kost voor hun moeten zijn.

Dit is natuurlijk geen reden om deze beauty te gaan verkopen, onder geen beding.
Dit zijn de kosten niet eens, natuurlijk zal men even de moeite moeten doen, om de groep te vinden en dit probleem op te lossen, daar hoeft men echt geen dagen werk in te gaan steken, en kan soms binnen een dag al gefixt zijn.

Ik zou dus beginnen met het doormeten van de accu en de dynamo, daarna alle groepen zoals ik al heb verteld.
Dit probleem is niet zo'n erg groot probleem.

Vaak kan het aan het alarm liggen, wat best vaak voor dit probleem kan zorgen, of de spanningsregelaar, dat komt ook wel voor.
Ik heb het al vaker gezien, dat men het niet konden vinden, en dat ik aangaf, koppel het alarm eens los, en kijk het eens een paar dagen aan, het was wel vast gesteld dat het auto alarm het probleem was.

En ik hoor (wij horen) erg graag van u, of het probleem is verholpen of is gevonden.
Zodat we indien het nodig is nog even verder voor u kunnen nadenken wat het nog verder kan zijn, dit moet gewoon op te lossen zijn.
Het enige minpuntje is, we moeten het op afstand en zonder auto proberen op te lossen, maar het zou moeten kunnen.

Verder zou ik het aan iemand vragen die of de auto als hobby onderhoudt, of een monteur die in de vrije tijd klussen aanneemt, dat zijn vaak de beste zoekers voor dit soort problemen, iemand met een electronica als hobby, dat kan ook goed mogelijk zijn.

Mag ik aan u vragen in welke provincie u woont, gewoon uit pure belangstelling.
Wie weet woont u bij ons om de hoek, of in het dorp.

Ik zelf woon in de Zuid-West hoek van Brabant, Antwerpse haven in het gezichtsveld.

Succes.

Met vriendelijke groet,

Ad

Topic Author
Kirsten_
Neutraal
Posts: 9
Joined: 19 Oct 2011 15:40
Type Auto: 5 serie 525i incl. M ('89) en Z4 2.0 Roadster ('06)
Location: Alkmaar
Age: 32

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kirsten_ »

Beste Ad,

Wouw, super bedankt voor het meedenken en deze geweldige reactie!
Echter het doormeten van de accu, dynamo en de groepen hebben meerdere mensen al geprobeerd. Wij hebben in 3 jaar tijd al 3 nieuwe accu's gekregen.. Waarvan de laatste accu nu ook alweer helemaal leeg staat en min of meer "kapot" is bestempeld door iemand die vandaag weer naar de auto heeft gekeken. Daarnaast leek het alsof er niks aan de hand is met de dynamo en heeft iemand van de ANWB bepaald dat een van de groepen ( nummer 20 als ik het uit mijn hoofd zeg) niet helemaal goed meer zou zijn.. Echter zou dit niet het probleem moeten zijn (volgens haar.. )
Wij hebben ook al een keer naar het alarm laten kijken, echter toen wij eenmaal aangekomen waren bij een garage die gespecialiseerd was in alarminstallaties vertelde deze ons dat zij niks met het "originele BMW alarm uit die tijd" konden doen, omdat het tussen alle andere elektronica verbonden zou zitten.( klopt dat?) Dus daar zijn wij weer weg gestuurd toen..
Nu is het zo dat ik en mijn moeder 0,0 verstand hebben van auto's, laat staan elektronica. Dus onze buurman is vandaag zo vriendelijk geweest om eens een goede blik op de auto te werpen. Hij zegt dat de centrale deur vergrendeling bij ons enorm veel energie wegtrekt samen met nog een paar kwesties achter het dashboard. Maar ook hij geeft aan hier verder niks mee te kunnen omdat hij hier verder geen verstand van heeft, dus een mooie conclusie maar wel eentje die ons nog steeds met de handen in het haar laat eindigen, omdat we inmiddels al zo veel hebben geprobeerd.. En zo veel verschillende opties gehoord over wat het kan zijn..

Ik woon in provincie Noord-Holland, vlakbij Haarlem.

Nogmaals heel erg bedankt voor de uitgebreide reactie en ik hoop dat u ons wellicht verder kan helpen aan een oplossing, want dit oudje is ons te kostbaar om zo te laten vergaan..

Met vriendelijke groet,
Kirsten

MAd
3e Versnelling
Posts: 521
Joined: 16 Nov 2009 16:49
Type Auto: 525i Touring E39

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by MAd »

Hallo beste kirsten,

Geen dank, beste Kirsten, het is voor mij een genoegen, om een forumlid te kunnen helpen.
Misschien dat er nog lezende forumleden aanwezig zijn, en die dit lezen, dat zij misschien ook nog een reactie zullen plaatsen.

Ja, dat is allemaal lekker gemakkelijk gedaan en gezegd, van die personen van dat mooie speciaslisten zaakje in alarmen.
Het lijken wel een stelletje ammateurs, kunnen niet eens een alarm installatie even afkoppelen, en verder heeft het weinig te maken met welk systeem en hoe oud het alarmsysteem is, een alarm is een alarm, alles is gewoon door te meten.

Natuurlijk is het fabrieksalarm in het electornisch systeem verwikkeld, maar dat neemt echt niet weg, dat dit er uitgehaald kan worden, en weer een nieuw of een ander systeem geplaats kan worden, dat is allemaal flauwekul.

Mijn vraag is dan weer, hebben ze er wel kijk op en zin in om het te doen.

Een goed auto hobby-ist, die koppelt het hele alarm zo los, waarom kan een specialist dit niet dan, ik heb mijn bedenkingen bij dat bedrijf.
Misschien iets te hoog gegrepen voor ze.

Maar even goed erg aardig van de buurman, die de moeite genomen heeft om even te kijken voor u.

Ik heb nog een vraag, om te kijken wat er verder van pas komt om een oplossing aan te kunnen dragen.
Word deze BMW wekelijks gebruikt, want ik had onlangs ook een lege accu, ik rijdt momenteel erg weinig, dus mijn BMW had na een stilstand van 6 weken ook een haast lege accu, terwijl bij deze BMW alles gewoon goed is, de accu, de dynamo, gewoon alles.
Maar na 6 weken kan een accu gewoon deels ontladen zijn.
ik zal me nog iets duidelijker maken.
Een BMW die wil gewoon niet meer starten, als de boordspanning onder de 11 Volt zit, dan hoor je enkel nog de startmotor klikken, dat wil nog niet zeggen, dat er per definitie iets loos is met de BMW.
De te lange stil stand kan daar aan bijdragen, zie bij mijn BMW, 6 weken, en het start niet meer, alles is in goede conditie.
Ik ga dus nu elke week de motor starten, en warm draaien, zo blijft de accu ook steeds geladen, of nog beter, een rondje rijden van een goede 15 minuten, wel op klaar lichte dag doen, u heeft dan geen stroom verbruikers ingeschakeld, en dan laadt de accu weer helemaal op, dat is ruim voldoende, 10 minuten is ook al voldoende, want staionair warm draaien, dat is niet helemaal goed voor de motor, maar beter nog dit uitvoeren, dan steeds problemen te hebben met de accu en het starten.

Ja, dat is nu erg jammer, de afstand is wel heel erg groot, Brabant vs N-Holland.

Het is gewoon een beveiliging, tenminste bij de BMW die ik heb, die is van 2001, dus weer meer electronica aan boord.

Verder doe die BMW echt niet weg, daar krijgt u erg veel spijt van, dus doe dit nooit, deze BMW heeft veel teveel waarde voor u! Het betreft hier de emotionele waarde.

Kent u toevallig niet een auto hobby-ist in uw omgeving of familie, die de metingen wil uitvoeren.
Dit is de enige manier om te weten te komen, wat er precies aan de hand is.
Ik weet niet of de buurman de meting kan uitvoeren, de accupool losnemen en een universeelmeter er tussen koppelen, en dan een voor een de zekeringen uit de zekeingplaat nemen, en even kijken welke zekeringen veel spanning trekken bij uitgeschakeld contact.
Blijft er toevallig geen binnen lampje branden, of het lampje in de kofferbak, dit zijn van die dingen die je niet eens ziet.
Dus hup, iemand de kofferbak in, en de klep dicht, nee, wel weer open doen hoor! hahaha..
Wat ook erg goed kan, een sluiting in een van de binnen lampjes, een buurvrouw bij ons om de hoek die had ook om de dag problemen, een meting uitgevoerd, en ja hoor, een binnenlampje, het brandde niet eens, maar bij een bevroren dak, was het dak boven het lampje ontdooid!
Terwijl het lampje net een gloeiende spijker was, maar niet zichtbaar als het donker was.
En echt, neem van mij aan, de accu was haast geheel ontladen na een dag en een nacht, dus wie weet!
Was de afgelopen winter, en dan gaat het echt hard bij die zeer lage temperaturen.
Dus probeer het eens met de binnen verlichtings lampjes er uit te halen, ook in de kofferbak, misschien ook nog een onder de motorkap, baat het niet, dan schaadt het niet.

Een defect contactslot, het electrische gedeelte, dat kan het ook nog wezen, er zijn echt legio mogelijkheden aanwezig.

Ik kan wel zoveel oorzaken bedenken wat het allemaal kan zijn, ik kan daar pagina's echt mee vullen, en kan er een boek over schrijven, maar dan krijgt u zoveel informatie te verwerken, dat is niet echt erg leuk, het word dan onleesbaar.

Nu leg ik alles al uitgebreid uit, gewoon omdaat ik met u aan een oplossing wil bijdragen, als ik nu tegen een forumlid bezig ben, die wel iets van een auto afweet, dan kan alles veel beknopter uitegelgd worden, dus ik houd zoveel als mogelijk is, rekening met andere forumleden, die niet veel van een auto afweten.

Maar ik heb u weer meer informatie gegeven, en misschien weet u hopelijk iemand, vraag het anders gewoon eens aan kennissen of vrienden of misschien familieleden, vragen staat vrij.
Nu zijn er niet zoveel mensen meer die iets bijverdienen in de avond uren, bij ons is het ook helemaal stil, terwijl er voorgaande jaren gewoon erg veel van dit soort mensen aan het klussen waren, waaronder ik zelf.
Ik legde me meer op het gebied van de import uit de US, allemaal cabrio's van heel veel merken, waaronder BMW, Mercedes, Jaguar, MG, Triumph.
Nu kon je daar wel eens een zwaar mishandelde auto tussen hebben, waarvan soms een halve kabelboom was geplunderd, dan kon je weer een kabelboom gaan repareren, maar het is net wat je graag doet en doen wil.
Een kabelboom is dus een dikke bos electrische draad, omwikkeld met een speciale tape, puur voor de bescherming, en de orde van netheid in de auto.

Ik hoop dus dat u iemand kan vinden in uw omgeving, en ze zullen er ongetwijfeld zijn.

Met vriendelijke groet,

Ad

Kerim
1e Versnelling
Posts: 137
Joined: 20 Sep 2011 20:35
Type Auto: E81 116i 2011

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kerim »

Bij zo'n type was er nog niet een origineel geintegreerd alarm. Is dan normaal een gemini alarm.

Maar Kirsten, van welk jaar is de auto precies? Hier staat uit '89 en in stel je even voor staat dan '87. Dat is wel net het verschil in model en dus electronica enz.

Topic Author
Kirsten_
Neutraal
Posts: 9
Joined: 19 Oct 2011 15:40
Type Auto: 5 serie 525i incl. M ('89) en Z4 2.0 Roadster ('06)
Location: Alkmaar
Age: 32

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kirsten_ »

Kerim wrote:Bij zo'n type was er nog niet een origineel geintegreerd alarm. Is dan normaal een gemini alarm.

Maar Kirsten, van welk jaar is de auto precies? Hier staat uit '89 en in stel je even voor staat dan '87. Dat is wel net het verschil in model en dus electronica enz.

Sorry sorry! Ik zag inderdaad een schrijffout in het stukje tekst; het is een BMW 5 serie uit '89.
Ik begin nu inderdaad na jullie opmerking over het alarm flink te twijfelen aan de expertise van dit bedrijf.. Fijn dat ze de moeite hebben genomen om ons te helpen. :duh: .

Allebei heel erg bedankt voor de reacties. Kerim, denk jij dat jij eventueel iets met onze auto aan zou kunnen? Ik zou het er namelijk zo voor over hebben om naar Amersfoort te rijden, als je denkt dat dat nut heeft. Want zoals Ad ook al aangeeft, zelf zullen wij niet zo ver komen met dit alles, laat staan als we echt wat moeten gaan uitvoeren.. En we willen heel graag dat ons oudje weer normaal gaat werken, zoals hij hiervoor altijd heeft gedaan. Ik zou er zelfs voor naar Noord-Brabant rijden!

MAd
3e Versnelling
Posts: 521
Joined: 16 Nov 2009 16:49
Type Auto: 525i Touring E39

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by MAd »

Hallo beste Kirsten, en Kerim,

Kijk dit bedoel ik dus, als er meerdere forum leden reageren, krijg je ook weer een hele mooi toevoeging aan dit topic.
Alleen weet je soms veel, maar met nog meerdre forum leden erbij, weet je nog heel veel meer, en vele handen maken licht werk.
Dank je wel beste kerim, dit is altijd welkom.

Een vergissinkje is niet zo erg, er kan natuurlijk wel verschil in het type zitten, maar na een vraagje kom je daar wel weer aan uit, het is derhalve niet erg ook.

Ik denk dus dat Kirsten net bij een verkeerd bedrijf geweest is, als je je eigen specialist durft te noemen, nou, dan betekent dit bij mij, dat je veel weet zou hebben van een alarmsysteem, en elke alarm systeem werkt volgens een bepaald princicipe, maakt niet uit welk merk dit draagt.
De electronica daar draait het dus om, en elk goed vakman weet best elk systeem te herkennen en werkbaar te maken.
Nu zijn bepaalde systemen vol gegoten met een hars, om ten eerste de electronica te beschermen van de weersinvloeden, maar anderzijds zeg ik er bij, men kan niet meer lukraak zelf gaan repareren, je dient bij een defect een geheel nieuw apparaat te kopen, dat was bij de eerste types wel anders, je kon er zelf, indien je er natuurlijk weet van hebt, zelf repareren.

Als het nu om een fabrieks alarm gaat of een naderhand universeel ingebouwd type, dat maakt niet zoveel uit, er kan altijd een ander alarm ingebouwd worden. Bij de universele alarm syatemen zitten ook erg goede tussen, o.a. Gemini.

Ik denk nog steeds beste Kirsten, dat er bij jullie in de omgeving best nog goede vakmensen zullen zijn, die dit alles echt naar een goed resultaat kunnen brengen, en erg goed kunnen doormeten. En er zullen best ook hobby-isten aanwezig zijn in de omgeving, die dit nog willen en kunnen doen.
Men is niet eens genoodzaakt om naar de dealer te gaan, een goede universele garage kan dit zeker zo goed uitvoeren, je bent dus echt niet afhankelijk bij een specialist, dat heeft u dus al meegemaakt, dat dit niet helemaal werkt.

het beste bent u gewoon af bij een garage die u kent in uw omgeving, eentje die alle merken onderhoudt, ze zijn dan ook vaak een stuk goedkoper dan een merkdealer.
Ik ga ook niet APK keuren met mijn BMW bij de dealer, ik heb vrienden die een garagebedrijf hebben, niet dat ze mij matsen hoor, dat zou ik niet eens willen hebben, maar ze doen het vooral ook niet, en gelijk hebben ze.
Het kan hun problemen veroorzaken bij het RDW.

Misschien zijn er dus nog forum leden die in de buurt wonen, die u verder kunnen helpen.
Nu ben ik van meerdere BMW fora lid, ik ben dus ook bezig op al die fora, of lees ook erg veel bij die fora.
Ik weet dus niet of u daar interesse in hebt.

Ik ben onlangs bezig geweest met een paar andere forum leden die enige problemen hadden met hun BMW, die heb ik voorzien van diverse beschrijvingen van hun type BMW, waarna alle problemen in eens opgelost waren, en nergens meer problemen mee hadden, dit ging dan wel over motorische problemen, dat is iets gemakkelijker op te lossen, met de beschrijving van de meetgegevens van de electronica.
Zo ook met de Hardware, de mechanische onderdelen.

Maar om daar direct van uw woonplaats naar Brabant te rijden, dat zou ik niet eens doen, dat gaat mij net iets te ver.
Maar ik begrijp het van uw zijde wel erg goed, ik kan het me dus echt wel voorstellen in uw sistuatie.
Maar anderzijds, ben ik weer heel anders, ik blijf net zo lang bezig, tot het probleem boven water is, eerder stop ik er niet mee.
soms schiet de lunch er wel eens bij in, en dan ga ik 's avonds pas aan tafel, eerder niet.
In het begin werd mijn vrouw wel eens boos, nu heeft ze er niet eens erg meer in, ze weet niet beter, dan dat ik niet rust, voordat het is opgelost, met of zonder lunch.
Maar zoals velen bij ons in de omgeving al weten, doe ik geen klussen meer in de vrije tijd voor derden.
Wel geef ik altijd reacties via het forum, dat is voor mij wel belangrijk, en dat kan ik vanuit de huiskamer realiseren.

Dus misschien dat kerim nog iets weet.
Ik weet wel dat er in 's-Gravendeel bij Dordrecht een hele goede BMW specialist zit, hij is vaak aanwezig op een ander forum.
Maar dat is ook een heel stuk rijden van u uit gezien, hij heeft ook aardig wat onderdelen op voorraad van BMW.

Ik blijf dit topic wel volgen, en zal nog wel wat reacties blijven geven.

Ik wens u allen een heel fijn weekend toe.

met vriendelijke groet,

Ad

Kerim
1e Versnelling
Posts: 137
Joined: 20 Sep 2011 20:35
Type Auto: E81 116i 2011

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kerim »

Ja Ad idd op zo'n forum kan je elkaar best helpen. Is een ideaal medium om in contact te komen met mensen die je entousiasme of interesse in iets delen. Of om dingen te leren of om hulp te zoeken wat anders niet zo mogelijk zou zijn. Allen kunnen dan van jouw wijsheid genieten. ;)

En Kirsten ik wil je gerust helpen bij je probleem. Ff wat info over mij dan. Ik ben diagnose technicus bij de BMW dealer in nijkerk. En ben dan daar vooral voor de meest hardnekkige storingen op te lossen. Heb ervaring met zowat alle soorten storingen en kennis ook van oudere modellen. Dus jouw model, de E34 ook. Natuurlijk heb ik ook toegang tot alle benodigde apparatuur en informatie. Storingen oplossen vind ik het leukste om te doen. Heb er daarom mijn beroep van gemaaktDus dan kunnen we dat probleem wel oplossen lijkt mij. Over hoe en wanneer PB-en we wel.

Topic Author
Kirsten_
Neutraal
Posts: 9
Joined: 19 Oct 2011 15:40
Type Auto: 5 serie 525i incl. M ('89) en Z4 2.0 Roadster ('06)
Location: Alkmaar
Age: 32

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by Kirsten_ »

Hoi Kerim,

Ik heb je inmiddels 2 keer een PB gestuurd. Heb je die ontvangen? Top dat je naar de auto wilt kijken, ik zou graag een afspraak met je maken. Het klinkt in ieder geval alsof jij de aangewezen persoon bent die ons kan helpen met de problemen in deze auto!

Ad, heel erg bedankt voor alle tips en de moeite!
Ik hou je op de hoogte over de stand van zaken.

MAd
3e Versnelling
Posts: 521
Joined: 16 Nov 2009 16:49
Type Auto: 525i Touring E39

Re: Hulp gezocht voor onze 525i uit 89 !

Post by MAd »

Hallo beste kirsten,

Geen dank, is graag gedaan, daar zijn we voor aanwezig op een forum.

Een reply is altijd goed, en andere forum leden hebben er ook nog iets aan, indien zij ook een dergelijk probleem zouden hebben.

Ik wens u succes toe, en hoop dat het probleem snel word verholpen.

Ik wens u een heel fijn weekend toe.

Met vriendelijke groet,

Ad
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”