BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Muziekcassette "Freude am Fahren"

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
vanheeren
Neutraal
Posts: 1
Joined: 21 May 2012 16:25
Type Auto: BMW e34

Muziekcassette "Freude am Fahren"

Post by vanheeren »

Mijn vader had vroeger in zijn BMW e34 524td (als ik het goed heb onthouden) een bandje van BMW met muziek erop. Alleen maar goede nummers die nostalgie betekenen. Ik kan de muziek van dit bandje, de afspeellijst, nergens meer vinden. Het schijnt dat je het bandje voor je verjaardag van BMW kreeg of misschien werd het bandje nieuw meegeleverd.

Zegt dit iemand wat en zo ja, enig idee waar ik de nummer op dit bandje kan vinden? Het zou namelijk een mooi kado zijn voor de ouwe z'n 75e...

In ieder geval bedankt!

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Posts: 259
Joined: 26 Aug 2011 12:37
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: Muziekcassette "Freude am Fahren"

Post by DominiqueL-E36 »

In welke periode was dit?

Misschien (en het klinkt misschien dom) kun je langs de BMW dealer waar ''mensen van de oude tijd'' nog werken. Wie weet kun je hun vragen of ze iets weten.

Vaak in de werkplaats zijn monteurs / werkplaatsmanagers welke 20+ jaren in de garage werken, die zullen het ongetwijfeld weten. Misschien hier op het forum iemand ''van de oude tijd''.

Ik kan je alleen dit advies geven
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”