BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

cassettehouder middenconsole verwijderen

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
guyrutten
Neutraal
Posts: 9
Joined: 30 May 2012 20:16
Type Auto: 520 e12

cassettehouder middenconsole verwijderen

Post by guyrutten »

Sinds een week heeft mijn broer een 520i uit '94.
In de middenconsole zit een soort bakje met deksel met daarin een systeem om cassettebandjes te bewaren. Het zijn als het ware 2 losse blokken waarin elk 3 cassettes kunnen.
Gezien cassettebandjes niet meer echt van deze tijd zijn vroeg ik me af of het mogelijk is deze houder eruit te halen zodat je een opbergvakje hebt.
De twee blokken zijn wel los van elkaar iets omhoog en omlaag te verschuiven, maar dit houdt bovenaan het vak al op.
BMW 520 e12 m10 1977

Topic Author
guyrutten
Neutraal
Posts: 9
Joined: 30 May 2012 20:16
Type Auto: 520 e12

Re: cassettehouder middenconsole verwijderen

Post by guyrutten »

Inmiddels is het al gelukt.

Mocht ooit nog iemand met ditzelfde probleem zitten, het hele deksel kan verwijderd worden, dit zit aan de achterkant met een haakje, en aan de voorkant met een kliksysteem vast. Daarna kunnen de cassettehouders eruit geschoven worden.
Het deksel kun je verwijderen door de hele deksel naar achteren te trekken en voorzichtig met een dunne schroevendraaier aan de voorkant tegen het metalen lipje drukken.
BMW 520 e12 m10 1977
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”