BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Sleutel kwijt!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MarcoE34
Neutraal
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2013 16:12
Type Auto: E34 525TDS

Sleutel kwijt!

Post by MarcoE34 »

Hoi,
sinds 6 maanden ben ik de trotse eigenaar van een BMW 5 serie. Ik heb deze auto heel lang gebruikt voor de cross en 3 maanden geleden weggezet voor mijn stage. Helaas ben ik vergeten waar ik de sleutel heb gelaten, en nu ben ik de sigaar. Ik heb nu een maand gezocht naar deze sleutel en tot op heden niet teruggevonden. Nu heb ik dus een erg lastig stuurslot. Op youtube eventjes gezocht naar een oplossing, en dus op boren uitgekomen. Echter heb ik een heel ander contactslot dan die in het filmpje. Zou iemand mij misschien kunnen aanwijzen waar ik moet boren? (Kan geen foto's uploaden omdat het van te hoge kwaliteit is)

Bedankt

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Sleutel kwijt!

Post by 325i »

Al geprobeerd op chassisnummer ene aan te vragen?
Ook voor een E34 werkt dit meestal.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

marcus525tds
1e Versnelling
Posts: 81
Joined: 26 Oct 2008 14:39
Type Auto: e34, 530i en e39 523i
Location: lichtenvoorde

Re: Sleutel kwijt!

Post by marcus525tds »

Aan het andere uiteinde van het sturrslot zit de stekker met contactpunten. Als je deze eraf haalt, kun je de auto in ieder geval starten met een schroevendraaier. De schroevendraaier steek je dan direct in de stekker met contactpunten.
Echter het stuurslot is dan nog niet opgelost, maar is vast ook te verwijderen als je het stuur eraf haalt en de stuurkolom los haalt.
suc6

Topic Author
MarcoE34
Neutraal
Posts: 3
Joined: 16 Mar 2013 16:12
Type Auto: E34 525TDS

Re: Sleutel kwijt!

Post by MarcoE34 »

Probleem is opgelost de sleutel is op het laatste moment nog terug gekeerd.
Zat in 't sigarendoosje.
Bedankt voor de reacties.

marcus525tds
1e Versnelling
Posts: 81
Joined: 26 Oct 2008 14:39
Type Auto: e34, 530i en e39 523i
Location: lichtenvoorde

Re: Sleutel kwijt!

Post by marcus525tds »

Altijd de beste oplossing, nou succes verder!
Post Reply

Return to “1988 - 1996 (E34)”