BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ruitenwisser issue

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
beeMdoubleyou
Neutraal
Posts: 24
Joined: 01 Feb 2013 14:25
Type Auto: 540I exe

ruitenwisser issue

Post by beeMdoubleyou »

Heeft iemand een idee waarom de ruitenwisser er soms mee stopt ?
Erg lastig rijden kan ik je vertellen op de snelweg ;-(

in de zomer heb ik er een nieuwe ruit in laten zetten en ik heb het vermoeden dat het toen is begonnen.
BMW dealer heeft het vermoeden dat het aan de software ligt...
Ik laat in ieder geval van de week nieuwe wissers monteren aangezien deze erg piepen (weerstand) maar vandaag weer het geval dat achter deed het wel incl sproeien en voor deed niets. geen interval, wissen, sproeien. na 5 min wachten met de motor uit doet het gewoon weer dus ik denk niet aan een draadbreuk.

Iemand een idee ?

Gr. Eduard

Jos535i
Neutraal
Posts: 20
Joined: 16 Mar 2011 19:37
Type Auto: BMW 535i (E39)

Re: ruitenwisser issue

Post by Jos535i »

Beste BeeMdoubleyou,
Het zou wel eens het electrische gedeelte van het contactslot kunnen zijn. Dit euvel treed heel vaak op bij een respectabele leeftijd. Ik herken het nl en heb hetzelfde gehad. Het uit zich in de meest rare storingen van radio, claxon, cruisecontrol en wissers. Bij het opnieuw starten van de auto is het euvel vaak weer weg om vervolgens tijdens de rit weer op te treden. Gauw vervangen, het kost iets van €60 a €70 inclusief montage.
Succes, Jos :ja:

Topic Author
beeMdoubleyou
Neutraal
Posts: 24
Joined: 01 Feb 2013 14:25
Type Auto: 540I exe

Re: ruitenwisser issue

Post by beeMdoubleyou »

Hallo Jos.

bedankt voor het meedenken en ik heb gelukkig nog een complete sloten set liggen. Eerst de distributie vervangen en ik laat weten of dit de oplossing is.

Gr. Eduard
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”