BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw e39 radio vraag

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
wolf-101
Neutraal
Posts: 2
Joined: 10 Feb 2015 16:57
Type Auto: bmw e39

bmw e39 radio vraag

Post by wolf-101 »

hallo

heb een vraag

mijn bmw, is een schade auto geweest. heeft een klap achter gehad. heb de auto van me vriendin gehad, en die heeft de schade niet opgemerkt. het is ook lachwekend weer inelkaar gezet :duh: . opzich van buiten, goed gedaan. maar van binnen niet normaal. dat laat ik ook goed herstellen. maar daar gaat het nu niet op.

door de klap hebben ze de versterker en alles wat daar zat, voor de radio. weg gehaald. ben niet van plan om voor honderden euro,s alles te vernieuwen. terwijl het toch rotzooi is vind ik zelf.

nu is mijn vraag. kan ik ergens een nieuwe voeding maken, om een enkel din radio te kunnen monteren. ben wel bereid om kompleet nieuwe kabels te trekken. maar weet even niet waar ik moet beginnen. hoop dat er iemand is die me op de goede richting kan sturen. alvast bedankt. ;)
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”