BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Trekhaak onder mijn 530 XD TOURING

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Kandellibeamer
Neutraal
Posts: 1
Joined: 24 Jan 2014 22:50
Type Auto: BMW 530 touring

Trekhaak onder mijn 530 XD TOURING

Post by Kandellibeamer »

Hi,

Ik ben nieuw.
Al wel vaak gelezen hier natuurlijk.
Ik heb een 2007 530 XD TOURING Full options. spciaal leder.
Deze BMW is wel de beste auto ooit, in mijn ogen. :D :D

Nu wil ik (jawel, 2 kleine kids) aan de caravan.
Het idee, een caravan van 1400 KG ongeveer.
Kan die makkelijk hebben.
Nu ging ik informeren naar een trekhaak (afneembare kop vanwege parkeer sensoren)

Werd mij geadviseerd de Cooling fan ook te vervangen. Er zou een grotere in geplaatst moeten worden, anders krijg je koelingsproblemen?

Mijn lijkt dit echt de grootste onzin.

Vandaar de vraag. wat denken jullie?
En als tweede. Waar adviseren jullie die trekhaak aan te schaffen ;-) omgeving BREDA

Thanks voor de tips!!!

bmw 550i
Neutraal
Posts: 19
Joined: 10 Dec 2013 16:03
Type Auto: bmw 550i

Re: Trekhaak onder mijn 530 XD TOURING

Post by bmw 550i »

ik zou even contact op nemen met de bmw dealer hun kunnen zo zien op chassis nr of je een andere vin moet hebben .
en als je voor een keer ofzo een caravan mee neemt weet ik niet maar als je richting de bergen gaat zou je koel probleemen kunnen hebben van de olie van de motor en vbak
ik wil ook nog graag een trekhaak op zetten bij mijn hoef ik geen aanpassingen te doen .
mvg jeffrey

TarmacTaurus
Neutraal
Posts: 4
Joined: 31 Mar 2014 12:14

Re: Trekhaak onder mijn 530 XD TOURING

Post by TarmacTaurus »

Ik heb bij mij er ook een trekhaak onder laten zetten (westfalia) bevalt super, deze is afneembaar en als hij niet is aangesloten zie je niets meer zitten. Alles is mooi onzichtbaar gemonteerd. Heb verder ook geen aanpassingen hoeven doen aan de koeling van de auto.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”