BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuwe motor bmw 535d

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mikemichiels93
Neutraal
Posts: 21
Joined: 19 Sep 2012 22:02
Type Auto: 750i e38

Nieuwe motor bmw 535d

Post by mikemichiels93 »

Om een lang verhaal kort te maken,

Sinds een paar weken rookt mijn bmw 535d van 2006 hevig blauw, na de garage geweest om de auto te laten nazien geen foutcodes kunnen vinden maar ze vermoeden een lekkende verstuiver na alle verstuivers te hebben laten testen en 2000euro armer bleek alles zo goed als nieuw te zijn.

Toen hebben ze compressie gemeten en bleek een cilinder minder dan de helft te hebben tenopzichte van de rest dus motor schade volgens de garage door vermoedelijk een afgebroken uitlaatklep. Volgens de garage is het goedkoper een andere motor te nemen dan deze te herbouwen.

Mijn vraag is, is het mogelijk een facelift motor+bak (286pk versie) in mijn niet facelift model te plaatsen?

p.s ik heb geen geldboom in de tuin maar ik vind de auto zo geweldig dat ik het er voor over heb ;)

Groet Mike :ja:
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”