BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hoe werkt mijn standkachel?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Arash1989
Neutraal
Posts: 6
Joined: 31 Jan 2014 16:10
Type Auto: 530D

Hoe werkt mijn standkachel?

Post by Arash1989 »

Ik heb op mijn BMW 530D een standkachel waarvan ik geen idee heb hoe deze werkt. Er zit een afstandsbediening bij met enkel een on en off knop erop. Wanneer ik de on knop ingedrukt hou gaat het lampje een paar keer groen knipperen maar mijn kachel doet helemaal niks.

Wanneer ik mijn auto start kan ik in idrive alleen de timers instellen en de rest is grijs. Wanneer ik de motor uitzet kan ik wel de standkachel aanzetten. Wanneer ik dan hierop druk begint dat ding te loeien bij m'n linkervoorwiel, maar dat lijkt me niet de bedoeling? Wanneer ik enkel de timer instel gebeurt er niks de volgende ochtend.

Iemand enig idee hoe ik de afstandsbediening weer moet synchroniseren en hoe ik hem vanuit idrive instel?

RodericE32
1e Versnelling
Posts: 73
Joined: 30 Jan 2014 11:34
Type Auto: BMW E32 750i/E36 316i

Re: Hoe werkt mijn standkachel?

Post by RodericE32 »

Laten uitlezen en eventueel laten programmeren.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”