BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bart0368
Neutraal
Posts: 7
Joined: 19 Mar 2013 13:14
Type Auto: 525i E39

.

Post by Bart0368 »

.
Last edited by Bart0368 on 25 Nov 2018 22:56, edited 2 times in total.

Filipe
Neutraal
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2018 20:25
Type Auto: bmw e61 535d

Re: Inhouden bij accelereren 523i LCI 2008 AUT

Post by Filipe »

Ja ik heb dezelfde probleem gekeken in andere forums en ja de probleem zit in je versnellingsbak. Als je geen grote mankementen heb kan je proberen de versnellingsbak laten flushen/spoelen misschien worden de kleine gaatjes van de koppelomvormer weer open en probleem opgelost anders ik heb twee oorzaken gevonden. Sommige mensen geven aan dat door een nieuwe koppelomvormer probleem was opgelost andere zeggen koppelomvormer plus mechatronic vervangen plus eventueel versnellingsbak revisie maar ja mechatronic plus revisie ja je beter nieuwe versnellingsbak aanschaffen ik hoor bedragen in de buurt van 4000 success

Filipe
Neutraal
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2018 20:25
Type Auto: bmw e61 535d

Re: Inhouden bij accelereren 523i LCI 2008 AUT

Post by Filipe »

Trouwens heb je al geprobeerd de reset van je versnellingsbak?Misschien ook een optie en zeker goedkoper
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”