BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

motor start niet meer

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
tamer11
Neutraal
Posts: 1
Joined: 23 Apr 2018 04:31
Type Auto: 530 D

motor start niet meer

Post by tamer11 »

hallo bmw rijders

ik heb een bmw 530d e60 automaat gekocht het was een domme pech na een kapote turbo (motor op hol geslagen ) moest ik de motor vervangen heb een andere motor gekocht komplete motor met versnellingsbak de garage heeft de nieuwe motor gemonteerd.
nu heb ik het volgende probleem de auto start niet als ik de contact door drij gebeurt helemaal niks. op de display geeft aan dat er een probleem is met automaatbak bij uitlezen geeft het aan dat er een kortsluiting heeft op de motor kabel.
mijn vraag is wie heeft zoiets mee gemaakt en wat is de oplossing van deze probleem

alvast bedankt

Aser128
Neutraal
Posts: 2
Joined: 12 May 2018 07:55
Type Auto: BMW x3 e83

Re: motor start niet meer

Post by Aser128 »

Ik hoop dat ik op de goede plek post, eerste keer op het forum.

Ik heb een BMW x3 e83 uit 2005. Ik ben op zoek naar een IND reader en gekeken naar de aansluiting in de auto. Hieronder een foto van de aansluiting maar het lijkt niet op de gewone 16 pins aansluiting die ik bij de diagnose apparatuur zie. Weer iemand hoe dit zit?

Bij voorbaat dank, Jasper Greevink

[ external image ]
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”