BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nummerplaatverlichting eruit halen

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Ronnyyy
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Jun 2012 15:30
Type Auto: Bmw 520 (e60)

Nummerplaatverlichting eruit halen

Post by Ronnyyy »

Beste leden,
Kan mij iemand vertellen hoe ik mijn nummerplaatverlichting uit mijn bmw 520d (e60) kan halen?
Wil er ledjes insteken
Ik zie namelijk,geen enkel schroefje en ben bang dat ik het kapot ga trekken
Mvg ron

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Nummerplaatverlichting eruit halen

Post by WdePundert »

Ik heb het onderwerp hiernaartoe verplaatst, omdat het, zonder antwoorden, zeker niet in kennisbank thuishoort.
Verba volant, scripta manent.

Rick-spronsen
Neutraal
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2013 16:17
Type Auto: Bmw 520i 2004,
Location: Naaldwijk
Age: 32

Re: Nummerplaatverlichting eruit halen

Post by Rick-spronsen »

Is een makkie, je kan van die kunststof soort ijsstokjes halen om de als je in het midden erachter staat naar de zijkant eruit te wippen, en dan kan je mooi het LED lampje erin doen, 3 Min werk. maar pas op met krassen maken, sommige mensen zitten met een schroevendraaier of mesje te kloten, dat is zonde. die stokjes/dingetjes kosten een paar euro en je heb er een hoop gemak van, ook om interieur delen etc mee te verwijderen.

Rick-spronsen
Neutraal
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2013 16:17
Type Auto: Bmw 520i 2004,
Location: Naaldwijk
Age: 32

Re: Nummerplaatverlichting eruit halen

Post by Rick-spronsen »

Is een makkie, je kan van die kunststof soort ijsstokjes halen om de als je in het midden erachter staat naar de zijkant eruit te wippen, en dan kan je mooi het LED lampje erin doen, 3 Min werk. maar pas op met krassen maken, sommige mensen zitten met een schroevendraaier of mesje te kloten, dat is zonde. die stokjes/dingetjes kosten een paar euro en je heb er een hoop gemak van, ook om interieur delen etc mee te verwijderen.

Rick-spronsen
Neutraal
Posts: 13
Joined: 28 Jul 2013 16:17
Type Auto: Bmw 520i 2004,
Location: Naaldwijk
Age: 32

Re: Nummerplaatverlichting eruit halen

Post by Rick-spronsen »

Is het gelukt? Anders ff pb tje
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”