BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

645ci cabrio

Forum voor alle E6X series van 2004 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
tamer
Neutraal
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2013 15:36
Type Auto: 645ci

645ci cabrio

Post by tamer »

halloo mensen..
ik heb een storing, me accu gaat steeds leeg en dan gaan allemaal lampjes aan en alles word zwak enzo. en na een tijdje doet die het weer wel normaal.. lijkt alsof soms de accu het begeeft of de dynamo, maar de accu is nieuw en ingelezen bij bmw.
wie kan me helpen van dit probleem af te komen?????

biscuit
1e Versnelling
Posts: 87
Joined: 16 Feb 2013 17:17
Type Auto: E34 - 518I
Location: Venray
Age: 32

Re: 645ci cabrio

Post by biscuit »

Dynamo laadt bij met 13,47V of meer?

zoniet even de dynamo na laten kijken. heb een paar weken terug bij een seat exact hetzelfde probleem gehad.
Zeg nooit nooit, want dan heb heb je t gezegd!

TimBMW5
Neutraal
Posts: 14
Joined: 27 Jul 2013 13:12
Type Auto: E34

Re: 645ci cabrio

Post by TimBMW5 »

biscuit wrote:Dynamo laadt bij met 13,47V of meer?

zoniet even de dynamo na laten kijken. heb een paar weken terug bij een seat exact hetzelfde probleem gehad.
Inderdaad de dynamo meten. Mocht de dynamo goed zijn dan klinkt het mij als kruipstroom. Dit kan iets kleins zijn zoals een lampje dat blijft branden in de auto. Kruipstroom trekt je accu leeg. Wellicht is de dynamo ook niet krachtig genoeg. Bij mijn weten is het in een 645 een 180 Ampere dynamo.
Post Reply

Return to “2004 - 2012 (E63, E64)”