BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E32 750 V12 1992

1988 - 1994

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Limburger
Neutraal
Posts: 3
Joined: 22 Oct 2013 14:30
Type Auto: Mogelijke e32 750 v12

E32 750 V12 1992

Post by Limburger »

Hoi,

Ik ben harstikke nieuwe maar dan ook harstikke nieuw in de bmw wereld, weet er praktisch niks van maar heb jullie hulp nodig.
Vele van jullie zullen het als schentenis en weet ik het allemaal zien, maar de auto is gewoon slecht.
Op de sloop ben ik met een collega een e32 750 tegen gekomen met jawel de v12 motor. Rond deze tijd gaat overal de mais eraf en jullie raden het al we gaan met de e32 rijden. Vanuit het werk word er elk jaar een cross georganiseert voor de collega's om eens een weekend goed te crossen etc.

Met dat in het achterhoofd zijn we naar de sloop gereden, we hadden met zijn 2en al 1 auto klaar van vorig jaar uit maar we wouden wat nieuws zodat we allebij konden rijden. De ene sloop gehad naar de andere toe, daar stond een 7serie. De sloop eigenaar liet hem ons zien en toen we de kap openden waren we al zowat verliefd. Wat we zochten: Lomp groot, lomp lang, gewoon lomp dus wat bij ons paste. Helaas zou hij niet lopen contactslot was verkocht dus niet gejat die auto of zo. En hij stond al 3-4 jaar stil, de sloopeigenaar en de werkplaats man zeiden ons allebij (de een binnen de ander buiten) dat hij rijdend was binnen gekomen en rijdend daar neer gezet was. Dus benzine en accu zou voldoende zijn, volgens hun.

Als we hem aan de gang krijgen nemen we hem mee maar zo niet dan laten we hem fijn staan. Nou wou ik jullie vragen of je deze auto kan starten zonder contactslot. Of er ergens een beveiliging is of zo?? En wat zou niet mis zijn om even naar te kijken voordat we de auto gaan starten (vloeistoffen en olie etc snap ik).

En hoe ga je deze auto starten zonder contact slot, ik hoop graag snel van jullie te horen.

Blok foto:

[ external image ]
Post Reply

Return to “1988 - 1994 (E32)”