BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verwarming + Boardcomputer storing BMW 735 1988

1988 - 1994

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jamatn
Neutraal
Posts: 3
Joined: 25 Jun 2012 12:02
Type Auto: BMW 735I 1988

Verwarming + Boardcomputer storing BMW 735 1988

Post by jamatn »

Beste BMW liefhebbers,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Jan-Marten uit Leeuwarden. Ik heb met 3 vrienden een BMW 735 ui 1988 aangeschaft omdat wij de Carbagerun willen rijden. De accu die erin zat was na een tijdje te hebben stilgestaan kapot. We hebben de auto toen gestart met startkabels. Daarna deed de kachelunit het niet meer en de boardscomputer doet het soms wel en soms niet. De kachelunit gaat aan als je de auto start en blijft zo'n 5 minuten aanstaan, daarna gaat hij uit.

Bij de BMW dealer wisten ze zo 1.2.3 niet wat het kon zijn. Het lijkt net alsof hij te weinig spanning krijgt/ er een storing in de aansturing naar deze twee units zit.

Wie o wie zou ons kunnen helpen? :cry:

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Verwarming + Boardcomputer storing BMW 735 1988

Post by WdePundert »

Beste Jamatn, u kunt zich het beste ook nog even in het daartoe bedoelde gedeelte van het forum voorstellen. In dit gedeelte komen specifieke gebruikers en wellicht heeft u later ook weer met anderen te maken. Alvast hartelijk dank,
Wim.
Verba volant, scripta manent.

Topic Author
jamatn
Neutraal
Posts: 3
Joined: 25 Jun 2012 12:02
Type Auto: BMW 735I 1988

Re: Verwarming + Boardcomputer storing BMW 735 1988

Post by jamatn »

Beste Wim.

Ik heb me voorgesteld in het daarvoor bedoelde gedeelte! Thanks voor je tip.

Groet,

Jan-Marten

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Verwarming + Boardcomputer storing BMW 735 1988

Post by WdePundert »

:ja: ik had het al gezien.
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “1988 - 1994 (E32)”