BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Business Radio niet meer terug in vak

1995 - 2001

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gits
Neutraal
Posts: 2
Joined: 06 Feb 2011 18:20
Type Auto: 728i Ex AUT

BMW Business Radio niet meer terug in vak

Post by gits »

Hallo forumleden,

ik heb vandaag geprobeerd een Parrot MKi-9100 aan te sluiten op mijn BMW Business Radio. Dit ging allemaal prima volgens deze handleiding:

http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1863

Maar toen de Parrot goed en wel werkte en ik de radio weer terug wilde zetten paste dit niet helemaal, eigenlijk helemaal niet. Dus ik heb de Parrot weer weggehaald en wilde de radio weer terugplaatsen (omdat het donker aan het worden was) maar krijg de radio niet meer terug in de houder. Op de een of andere manier is de radio 3 mm naar rechts verplaatst zodat de oogjes niet meer over de schroefgaten passen zodat het dus niet goed past.

Radio:
[ external image ]

Linkerkant, te veel naar rechts:
[ external image ]

Rechterkant te veel naar rechts:
[ external image ]

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij weer goed past want ik kan nu mijn dashboard trim aan de linker kant van de radio (met Cruise Control knopje) niet goed terugplaatsen.
Heeft iemand ervaring met een Parrot met dit type radio? Past het toch wel?

Bedankt alvast voor de hulp!
Post Reply

Return to “1995 - 2001 (E38)”