BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E38 water bij elektrisch systeem KORTSLUITING!!!

1995 - 2001

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Freddy E38
Neutraal
Posts: 6
Joined: 03 Apr 2011 11:45
Type Auto: BMW E38 3L V8 '95 executive

E38 water bij elektrisch systeem KORTSLUITING!!!

Post by Freddy E38 »

Mijn E38 heeft water binnen gekregen, via de achterruit is er water aan de rechterkant (waar de accu zit) binnen gekomen op de lasnaad.
Er is daardoor water gelopen over de bekabeling die daar loopt en er is water op de verdeelkast gelopen waar de stroom verdeeld wordt naar de verschillende circuits :evil:
Toen ik mijn auto zou starten, de lampjes en alles wat normaal aan zou moeten gaan, ging gewoon aan. Met het starten hoorde ik een harde tik, alsof de stroom naar de startmotor abrupt werd onderbroken :o
De lampjes gaan gewoon, ook van de radio alleen heb ik geen geluid. Met starten gebeurd er verder helemaal niets. :evil:
In het boekje staat geschreven dat er een hoofdzekering aanwezig is, ergens bij de accu in de buurt.
Weet iemand misschien waar die zekering zit, of dat dan mijn enige probleem is, en of ik hem zelf kan vervangen.
Alvast bedankt Freddy :ja:
Post Reply

Return to “1995 - 2001 (E38)”