BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

overslaan/ misfire bij warme motor

2002 - 2009

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sake en sophie
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Nov 2019 14:16
Type Auto: 745i 2004 e65

overslaan/ misfire bij warme motor

Post by sake en sophie »

Hoi Allen,

wij hebben sinds kort een 745i van 2004 met 303000 km, de auto is zeer goed onderhouden wij hebben alle facturen erbij gekregen van de vorige eigenaar, alle onderhoud is bij Story waardenburg uitgevoerd.

de auto loopt echt super mooi geen misse slag erin 2 week zonder probleem gereden

nu ineens als i goed warm wordt gaat i overslaan ik ben naar de garage gereden en laten uitlezen, misfire op cylinder 3 en several misfires, codes gewist en zijn niet terug gekomen maar het probleem is er nog wel

( motor storingslamp brand niet!!)

de auto heeft 4 week terug grote beurt gehad bougies olie enz enz rekening van 1300 euro

wij zijn naar huis gereden met heel weinig gas geven dan liep i nog goed zodra je het gas verder intrapt dan gaat i als een malle overslaan.

andere dag toen i koud was starten en lopen super mooi rond niks loos rijden en optrekken als een beer niks loos!! tot hij weer goed warm wordt weer overslaan :x

ik probeer het uit te leggen hieronder,

als de auto koud is loopt i echt als een naaimachientje, dan ga ik de grote weg op en niks loos kan rijden zoals ik wil, geen misse slag, tot op het moment dat ik laat zeggen de afrit pak en en opnieuw optrek geef gas en dan begint de ellende een en al misfire :o maar als ik met een fluwelen voetje gas geef dan krijg ik m wel op gang en loopt i mooi, maar zodra ik het gaspedaal verder intrap gaat i overslaan. ik heb de lucht massameter al vervangen helpt niet.

Ik heb de hoop dat een van jullie een oplossing weet voor ik nog meer dingen ga vervangen die niet nodig zijn

alle hulp zeer welkom en hoef ook niet gratis, zou fijn zijn dat we deze storing er uit krijgen, wij zijn super trots op de auto en willen m graag houden.


de auto heeft 4 week terug grote beurt gehad bougies olie enz enz rekening van 1300 euro
Post Reply

Return to “2002 - 2009 (E65, E66)”