BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Veel vragen en ook antwoorden

2002 - 2009

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nummer22
Neutraal
Posts: 2
Joined: 12 Jan 2014 15:06
Type Auto: Bmw745d

Veel vragen en ook antwoorden

Post by Nummer22 »

Ik lees hier een aantal vragen over de bmw 7 serie. Ik hoop op een aantal vragen antwoord te kunnen geven.
Wanneer afscheid nemen. Zoals ik als je een andere wilt kopen omdat je na 3 jaar een nieuwer type wilt of zoals bij de eerste e65 ( voor facelift) er witte of blauwe rook uit de uitlaat komt en bij veel technische problemen. Bij de na de facelift e65 vnl bij technische problemen,
Nieuwe accu. Inderdaad zoals aangegeven is een Agm aan te bevelen. In de ista software wordt inderdaad een 90 ah als enige genoemd bij de 745d n.m.m. Hebben bijna alle 7 series problemen met de stroomvoorziening. Is zie bij veel auto's de waarschuwing accu bijvullen. Accu's moeten worden ingelezen bij de dealer of bij iemand die beschikt over de software ista of bmw program (oud)
Storing stabiliteitssyteem wordt goed omschreven. Is veelal de stuurhoeksensor opnieuw inlezen / inleren

CAR key memory. Ook met software. Is voor auto's verschillend. Afhankelijk van de opties die er op zitten. Inklappende spiegels bv alleen als die er op zitten ( anders ontbreekt de motor)

Koelvloeistof. De oorzaak van de witte rook. Kan een dure reparatie zijn.

Lampen. Voor een parkeerlicht vervangen moet in principe de gehele voorbumper er tijdelijk af. Is een belachelijke zaak, de arbeid is veel duurder dan de lamp. Mogelijk ook via kunstgrepen in de wielkast, maar lukt. Iet altijd. Motorruimte is goed volgebouwd vandaar dat je er moeilijk bij kunt komen.

Interieur voorverwarming in de bmw diesels zit standaard een interieurvoorverwarming. Alleen werkt deze niet als een standkachel Om een standkachel of echte interieurvoorverwarming te programmeren moeten hulpstukken worden ingebouwd bij de motor zoals bv een extra waterpomp ook moet er software worden toegevoegd, bij oudere diesels kon dit voor weinig geld,nu rekent bmw vaak zeer veel geld helaas. Standfunctie of standventikatie is iets heel anders en helaas geen standkachel.

PDC waarschijnlijk een sensor vervangen.kost dacht ik 90 euro

Al met al: bmw 7 serie perfecte auto. Voor de facelift helaas niet Nederlands te maken, na de facelift veel foutjes eruit en een goede auto, opletten met aankoop inderdaad hebben sommige vele KMS gereden en worden ze teruggedraaid. Je merkt dit eigenlijk niet omdat ze zo goed zijn!! Mij 745d high executive is te koop met 190.000 km uit 2005 voor 19500 uiteraard met alle papieren.
Ik wil een f01 uit Duitsland halen

Groet
Post Reply

Return to “2002 - 2009 (E65, E66)”