BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Diverse instellingen E65...

2002 - 2009

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Wumme
Neutraal
Posts: 3
Joined: 09 Apr 2012 07:59
Type Auto: E65 735i

Diverse instellingen E65...

Post by Wumme »

Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een E65 735i uit 2001. Ik vraag me af welke instellingen van diverse onderdelen in te stellen/ aan te passen zijn naar persoonlijke smaak.

Zo knippert bij mij de richtingaanwijzer maar 1x als ik kort de richtingaanwijzer gebruik. Is dat niet aan te passen naar bv 3x? In het boekje staan voorbeelden over instellingen aanpassen, maar die kunnen ogenschijnlijk enkel alleen bij de off. dealer aangepast worden? Beroepsmatig rijd ik dat andere duitse merk :oops: , en in die kan ik zelf van alles aanpassen, tot en met de spiegels inklappen bij het inschakelen vd centrale vergrendeling.

Verwacht ik teveel van een 7 van dat bouwjaar? Is er ergens een soort van lijst met instellingen die aan te passen zijn? Ik kan me voorstellen dat ik langs de dealer rij, en bv de spiegels in laat klappen bij de auto op slot, en dan later hoor dat bv iets heel anders ook aangepast had kunnen worden. Dan moet ik weer terug....

Dat schiet natuurlijk niet op, ze zijn duur zat die grappenmakers....

Alvast bedankt voor een eventueel antwoord,

Met vriendelijke groet,

Willem
Post Reply

Return to “2002 - 2009 (E65, E66)”