BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Piero
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Aug 2018 19:40
Type Auto: E91 335D

Voorstellen

Post by Piero »

Bij deze wil ik mij voorstelllen. Mijn naam is Peter en ben 54 jaar, woonachtig in het midden van het land en als sinds mijn jeugd behoorlijk verslingerd aan snelle auto's. Reeds een lange BMW geschiedenis startend met een BMW 316I in 1996. Daarna een BMW E39 525D, een E60 530I Xdrive en een 528I F10. Nu in het bezit van een E46 320TD Compact, Mercedes E300 Coupe, een Porsche 996 4s cabrio en sinds vorige week een 335D E91. Ongelooflijk wat een power de 335D heeft in vergelijking met de andere BMW's, die ik hiervoor heb gehad. Een vrij anonieme 335D zonder M-pakket (spacegrau)en met AFS, maar ik vind dat wel mooi. Kan je nog eens Porsches verrassen. Voorlopig ga ik mij daar wel mee vermaken. Ik hoop met jullie ervaringen te kunnen delen en elkaar te helpen.

gurcu41
Neutraal
Posts: 1
Joined: 17 Aug 2018 17:48
Type Auto: e46

Re: Voorstellen

Post by gurcu41 »

hoi mensen ben nieuw hier ik ben nooit een bmw rijder geweest maar ga nu de stap nemen ik ga voor de e46 318D automaat met 3 ton bjw 2004 alle info is welkom
Post Reply

Return to “Stel je even voor”