BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

een nieuw lid stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
DannysedanE36
1e Versnelling
Posts: 187
Joined: 02 Jun 2013 23:32
Type Auto: E28 E34Touring, E36

een nieuw lid stelt zich voor

Post by DannysedanE36 »

Hallo forumleden,
Ik ben Danny, 66 jaar, woon in Drenthe en rijd al vanaf 1970 BMW. Bezit nu een 82-er E28 528i op lpg, met 565.xxx km op de teller die al vanaf 1989 in ons bezit is(nu m'n hobby auto), een E34 525i Touring lpg-G3 met 468.xxx kms en sinds een 1½ jaar een E36 316 met 255.xxx kms. Vind het leuk om aan auto's te sleutelen, daarom zit ik op diverse BMW forums voor bruikbare info en eventueel de aanschaf van onderdelen en de gezellige contacten.
Van dit forum was ik nog geen lid, maar nu dus wel. Ik ga hier ook vast veel plezier beleven.
Bij de andere fora was het niet direct mogelijk om foto's te uploaden. Ik heb zo gauw niet kunnen ontdekken hoe dat hier moet. Graag de aanwijzing hoe dat in z'n werk gaat. Alvast bedankt daarvoor. Groetn, Danny

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: een nieuw lid stelt zich voor

Post by WdePundert »

Welkom hier en een foto plaats je zo:

phpBB BBCode heeft een tag om afbeeldingen aan het bericht toe te voegen. Er zijn twee heel belangrijke dingen waarmee je rekening moet houden als je deze tag gebruikt: veel gebruikers houden niet van veel afbeeldingen in een bericht en de afbeelding moet zich op het internet bevinden (het bestand mag dus bijvoorbeeld niet alleen op jouw computer staan, behalve als je zelf een webserver draait!). Om een afbeelding weer te geven moet je de URL naar de afbeelding tussen [ external image ] tags plaatsen. Bijvoorbeeld:

[ external image ]

Je kunt, indien je wil, een afbeelding ook tussen tag plaatsen, vb:

[ external image ]
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”