BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ontmoeting en gelijk al een vraagje 325i Cabrio E36

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
kefstaa001
Neutraal
Posts: 32
Joined: 01 Dec 2013 01:35
Type Auto: BMW E36 325i Cabrio 1993

ontmoeting en gelijk al een vraagje 325i Cabrio E36

Post by kefstaa001 »

Hallo,

Ik ben Kevin en ik ben een BMW liefhebber van kind af aan, nu ik EINDELIJK werk heb kunnen vinden heb ik een voldoende budget en dus ook sinds eergister EINDELIJK een BMW aangeschaft!

Het is een Mauritius blauwe BMW E36 325i vanos Cabriolet geworden!!! :ja: Een jongensdroom die is uitgekomen.

Paar kleine minpuntjes: :nee:

*Toerenteller geeft verkeerde toeren aan (waarschijnlijk een 4cilinder toerenteller op een 6cilinder)
*stoelverwarming werkt niet meer (de bediening werkt wel maar de verwarming zelf niet, alleen nog de passagiersstoel rugleuning, die doet het wel zitting passagiersstoel niet, en de gehele bestuurdersstoel helaas ook niet)
*handrem doet niks tot bijna niks (ga ik zaterdag mee aan de slag, waarschijnlijk de kabel :nee:)
* boordcomputer doet het wel alleen de display geeft zo weinig licht dat deze niet/nauwelijks af te lezen is.
*Ik ben ook nog op zoek naar de dopjes voor op het windscherm zodat deze beter in de gaten bij de gordels passen.

Voor de rest, :ja:

Auto loopt perfect geen tikje rateltje of stottertje. carroserie is 100% hard geen roest niks. Cabrio dak is ook perfect en het raampje is ook helemaal helder en hij opent en sluit volledig electrisch zonder problemen.

Voor leuke tips en tricks over de bovengenoemde minpuntjes graag privé berichtje!!!!

inmiddels voor de toerenteller al een topic gestart:

http://www.bmwforum.nl/viewtopic.php?f= ... 729#p51729

Voor de rest was dit mijn verhaal en zal ik proberen actief mee te doen in de verschillende topics.


Groetjes,

Kevin
Post Reply

Return to “Stel je even voor”