BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

robert , e46 316i

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
robert t
Neutraal
Posts: 5
Joined: 06 Feb 2014 22:26
Type Auto: e46 316

robert , e46 316i

Post by robert t »

Hallo alle,

Zal me even voorstellen ik ben Robert woonachtig in brabant samen met me vrouwtje en 2 jonge kids.

Lijk me wel leuk om lid te zijn van een bmw forum vandaar dat ik me hier heb aangemeld ;)

Vanaf 1995 rij ik bmw de eerste was een e36 318i nieuw gekocht na 11 jaar gereden te hebben en begon wat mankemente te krijgen heb ik die helaas weg gedaan en de opvolger werd een e46 316i ook een fijne auto maar ook deze word binnekort misschien vervangen voor een touring 330 xi dit omdat ik met 2 kids ruimte te kort kom en dit lijk me kwa ruimte wel de oplossing :ja:
Nog nooit een 6 cilinder gehad en automaat ook niet dus ben benieuwd volgende week gaan we kijken of het iets is voor ons, ben wel benieuwd of iemand mij kan vertellen of deze auto's veel benzine gebruiken?? ben een ruistige rijder al zeg ik het zelf race is er voor mij niet bij daar ben ik te zuinig voor op me auto :ja:
Dit is de e46 die ik nu rij.
[ external image ]

Heb je vragen stel ze gerust.
Gr , Robert!!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”