BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

mijn eerste bmw stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mijneerstebmw
Neutraal
Posts: 26
Joined: 22 Mar 2014 13:39
Type Auto: bmw 316i

mijn eerste bmw stelt zich voor

Post by mijneerstebmw »

Hallo allemaal ,
Ik ben Ronnie en samen met mijn vrouw Natascha hebben we deze week een BMW 316i gekocht.
Ik ben altijd bezig geweest met sportieve auto,s.
Ik begon met Opel kadett si bj 1990 tot 2003 mee gereden daarna VN 2003 tot eind deze week subaru impreza gtt 4x4 .
Helaas kom er een tijd dat de auto moet worden ingeruild en aangezien mijn vrouw zo liefhebster van BMW is gingen we overstag met de 316.
Heb wel veel pk ingeleverd maar ik hoop dat deze BMW mijn toch veel rij plezier opleverd.
Hebben jullie vragen stel ze gerust dan vraag ik hier en daar ook wat naar jullie.
Gr Ronnie & Natascha
Rook worst zonder R is ook worst :bmwforum:

Topic Author
mijneerstebmw
Neutraal
Posts: 26
Joined: 22 Mar 2014 13:39
Type Auto: bmw 316i

Re: mijn eerste bmw stelt zich voor

Post by mijneerstebmw »

Up date inmiddels zijn er wat maanden voor bij gegaan.
17 inc velgen er onder wat kleine dingen vervangen en naar bayern geweest met de BMW.
Hij bevalt goed kan beter langere stukken rijden met deze stoelen en lekker zuinig.
Ben blij dat ik over gestapt ben.
Rook worst zonder R is ook worst :bmwforum:
Post Reply

Return to “Stel je even voor”