BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
egelert001
Neutraal
Posts: 2
Joined: 15 Aug 2015 18:47
Type Auto: BMW e36 328i cabriolet

Voorstellen

Post by egelert001 »

Beste Bmwforum bezoekers,

Zoals ieder forum, even je voorstellen aan de huidige bezoekers.

Ik ben Timothy Egeler en ik ben in het bezit van 2 BMW e36 cabriolets. De een is een blauwe 318i cabriolet uit 1995 met een standaard M-tech onderstel en nog helemaal standaard gehouden, terwijl de andere een gewilde 328i cabriolet uit 1995 is, zwart met originele alpina velgen en hier komt het, een handbak :D

Waarom ik mij eigenlijk aanmeld op het forum is omdat ik een liefhebber, of liefst 2 liefhebbers zoek die ik blij kan maken met deze 2 totaal verschillende cabriolets. Ik moet namelijk voor mijn werk overstappen op lease auto's, uitstraling voor mijn klanten en ik moet dan deze BMWs dan ook wegdoen. De auto's zijn in top conditie, krijgen netjes hun beurten, worden met liefde behandeld en zijn op en top netjes. Van buiten tot het interieur. De auto's staan op marktplaats, maar het publiek dat ik naar de auto's krijg, het doet mij pijn.

Ik weet niet of ik van de moderator de linkjes van marktplaats hier mag zetten, dus ik wacht netjes af.

Dus ken jij iemand die graag een klassieker in wording wilt rijden? Een BMW e36 cabriolet met onder de 200.000km en volledig onderhoud? Stuur mij een PM :D

Dank je wel!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”