BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Aangenaam kennismaken

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Steefie
Neutraal
Posts: 1
Joined: 23 Aug 2015 12:15
Type Auto: E30 Kamei X1

Aangenaam kennismaken

Post by Steefie »

Goedemorgenbeste lezer,

Even kennismaken, mijn naam is Stefan ben 39 en sta op het punt een E30 aan te schaffen uit 1986.
Het betreft hier een 325E Kamei X1 uitvoering.

Nu heb ik al een aantl vragen gesteld aan mijn vaste monteur die ook gek is van de 3-serie en ook er een aantal heeft gehad, toch nog even de vrAg stellen bij de doorgewinterde kenners. En ik las hier dingen waar ik wat van schrok bij het topic waar op te letten bij aanschaf.......zo is bij het model waar ik ga kijken de bestuurdersdeur nieuw, zit geen striping, daarbij is hij geimporteerd, heeft "nieuw" kenteken maar hij komt dus uit 1986......

Wellicht zal een kenner even googlen waar hij staat dat is niet zo gek moeilijk er staat er eentje te koop geloof ik haha. Omdat het een Kamei X1 uitvoering is is mijn aandacht getriggerd omdat ik het qua velgen en blok een bijzonder mooie uitvoering vind.

Waar moet ik op letten en wanneer moet ik weglopen van deze aankoop? Ik ga dinsdagochtend kijken en alle tips zijn welkom.
Hij heeft een open dakje, dus ik wilde al een bekertje water meenemen om op lekkage te checken, magneetje om de dorpels op hardheid te checken (dat het niet allemaal plamuur is), natte plekken, zweetplekken op bodemplaat van de automaat, zo ook bij het blok zweetplekken checken, ik heb gelezen over de controlelampjes bij het anzetten vh contact of alles aangaat ivm rommelen met bedrading e.d. Zijn er nog dingen die echt belangrijk zijn om te checken als een leek?

Ik wens een ieder een goede zondag verder en geniet van de zon. Hieronder de link naar de advertentie;
http://www.vanveenauto.nl/occasion/bmw- ... i-x1-1986/

Mvrgr,
Stefan
Post Reply

Return to “Stel je even voor”