BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ook even voorstellen ...

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Speedster
Neutraal
Posts: 1
Joined: 27 Aug 2015 15:52
Type Auto: 330i

Ook even voorstellen ...

Post by Speedster »

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier maar bezit al geruime tijd een mooie 330i. Mijn Naam is Peter van Woerkom. Ik lees veel op het forum en heb er al het nodige van opgestoken. Dank daarvoor.

Nu heb ik pas nieuwe achterbanden erop laten leggen en weer zijn ze bij deze bandenboer zo stom geweest om mijn velgen te beschadigen. Op meerder plaatsen krassen aan de randen :evil: Nu zag ik een oproep om bandenboeren te gaan beoordelen op een nieuwe site:
velgenschadevrij.nl.

Kennen jullie die site? Er staan nog bijna geen beoordelingen op maar dat moet natuurlijk nog groeien. Ik hoop dat je over een tijdje kan zien waar je moet zijn als je nieuwe bandjes nodig hebt.

Maar goed, verder helemaal blij met de auto en ik hoop er nog veel kilometers meet te maken :zwaai:

Groeten,
Peter

Autofanaat
Neutraal
Posts: 6
Joined: 28 Aug 2015 15:56
Type Auto: BMW 2.18 Grand Coupé
Age: 68

Re: Ook even voorstellen ...

Post by Autofanaat »

Hallo allemaal,

Na 35 jaar Audi is het er toch van gekomen. Vandaag heb ik mijn eerste BMW besteld. (van A naar B)
De levering is in Jan 2016. Het wchten begint vandaag.
Het is een 330i - X drive sedan
Kleur zwart metallic. in M sportuitvoering.

Ik ben op audiforum.nl site bekend onder dezelfde naam: Autofanaat
Post Reply

Return to “Stel je even voor”