BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Fredje65 stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Fredje65
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Aug 2015 11:46
Type Auto: E46 330CI

Fredje65 stelt zich voor

Post by Fredje65 »

Als klein kind was ik al "een petrolhead".Toen ik een rijbewijs had, ben ik gegrepen door het Alfa-virus en heb met veel plezier de afgelopen 25 jaar in diverse Alfa's (privé en lease) gereden.

Zo'n 2 jaar geleden op zoek naar iets anders gegaan en toen stond daar een prachtige Saab 9-3 cabrio (Viggen uitgevoerd) te koop. Had eigenlijk nooit serieus naar een Saab gekeken, maar ook dit is een prachtig merk met een mooie historie (en geen toekomst..). Het cabriorijden in de zomer met de 9-3 en in de winter in een Saab 9-5 estate (de cabrio werd gestald) beviel goed, maar was toch relatief duur. Ook moest de 9-5 een bakrevisie ondergaan.

Afgelopen vrijdag heb ik een E46 cabrio gekocht. Een 330i uit 2003 met grijs leer, automaat en een hardtop. Wat een bommetje! Over 4 dagen wordt 'ie afgeleverd en ik ga ervan uit dat ook dit weer genieten wordt!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”