BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen: Mark :)

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Linnyme
Neutraal
Posts: 1
Joined: 05 Sep 2015 15:51
Type Auto: E91 320d Touring

Voorstellen: Mark :)

Post by Linnyme »

Hallo BMW-liefhebbers,

Sinds april eindelijk in het bezit van een nette Bimmer. Na tig merken te hebben gereden kon ik de E91 voor een goede prijs kopen met een mooie kilometerstand van 137.000.
Bij aanschaf eerst de krassen maar eens machinaal verwijderd en de auto optisch in nieuwstaat gebracht.
Van broer RML84 de 19" Alpina's overgenomen en meteen gemonteerd op mijn Touring.
Inmiddels 20k verder met een hoop plezier, echter valt het verbruik me ietwat tegen.
De 320d heeft een 163pk dieselmotor, gekoppeld aan de automaat en ongeacht de rijstijl kom ik niet boven de 1:12.. :X

Zal wel een combinatie van rijstijl, 19" en het gewicht van de auto zijn.
De volgende wordt in ieder geval een E90/91/92 330d/335d, want mijn handen jeuken om met zo'n koppelmonster de weg op te gaan! :///m: 8)

Groeten!

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”