BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

wie is ik

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Monza36
Neutraal
Posts: 3
Joined: 21 Sep 2015 11:11
Type Auto: BMW 420D GC

wie is ik

Post by Monza36 »

hallo,

mijn voorstelrondje....
47 jaar en werkzaam in de ICT als architect... mijn bmw ervaring is (laat) begonnen in 2004. Ik mocht een lease uitzoeken en heb in zwolle blind de net geintroduceerde 1-serie uitgekozen... 120d HE (77-PP-LN) gek genoeg onthoud je je eerste BMW nummerbord... 185k kilometers in gemaakt en werkelijk een sublieme eerste ervaring... vervolgens andere baan en andere auto.. heb de 3-serie overgeslagen (en wat andere modellen, waaronder een Seat Leon FR waarbij mijn voorganger nooit naar de olie stand keek met alle gevolgen van dien... geschatte schade 10.000 euro... heb de foto's nog) en ben in 2011 naar een 520d gegaan...heerlijk reisauto maar toch wel wat issues gehad met achterwielaandrijving en sneeuw (winterefteling... besneeuwde parkeerplaats en niet wegkomen, al waggelend proberen weg te komen... mijn kids vonden dat toch wel de leuke attractie...)
vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een 420d CG sportline met executive pakket gekocht (wel model 2015 met 190pk aan boord)
ik krijg 'm pas aankomende donderdag waarbij de dealer mij en 420i luxury met high executive pakket en full options meegaf... zometeen toch maar een stapje terug qua luxe maar qua vermogen weer een stapje voorwaarts.. (184pk met 270nm naar 190 pk met 400nm)..

hoe dan ook... de 'schmerz am kaufen' verdween zodra ik het 'freude am fahren' ondervond...
grt
- BMW 120d HE (2004-2007)
- BMW 520d Corp (2010)
- BMW 420d E (2015-2018)
- BMW 320d HE M (2018 - )
Post Reply

Return to “Stel je even voor”