BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

voorstellen en gelijk een vraag.

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jeroenzer
Neutraal
Posts: 1
Joined: 24 Sep 2015 10:09
Type Auto: N/A

voorstellen en gelijk een vraag.

Post by Jeroenzer »

Hi allemaal,

mijn naam is Jeroen en woon in almere.
ben 27 jaar oud.

Ik val gelijk met de deur in huis, excuseer mij als dit in een andere topic moet.

Op dit moment heb ik een Dodge Caliber 2.0 156PK op benzine.
Ik rij per dag 90-100 km voor werk ( helaas heb ik geen mogelijkheid tot lease).

omdat ik zoveel rij wil ik het liefst switchen naar een diesel en omdat ik toch ook een beetje een mooie auto wil hebben was BMW al snel een makkelijke keuze ;) .

Mijn hudige auto rijd ongeveer 1 op 10 en kost me 166 euro per kwartaal aan wegen belasting en heeft op dit moment 168xxx km op de teller

nu heb ik mijn oog laten vallen op een naar mijn idee een zeeeeer mooie BMW 3 Serie Touring 320 D DYNAMIC EXECUTIVE 320d, dit is dus een diesel echter heeft deze 416xxx km op de teller, nu heb ik me laten vertellen dat diesels heel veel aan kunnen qua km's echter wil ik dit toch graag bij kenners/experts checken

De BMW is qua wegen belasting natuurlijk veel duurder echter met de diesel rijd deze veel zuiniger natuurlijk.

mijn vraag is:

Is het verstandig om mijn Dodge die op benzine rijd in te ruilen tegen de BMW (die aardig wat km's heeft) ?

Ik waardeer jullie inbreng enorm!

met vriendelijke groet,
Jeroen
Post Reply

Return to “Stel je even voor”