BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sandertjuh
Neutraal
Posts: 2
Joined: 26 Sep 2015 12:56
Type Auto: e92 335i

Even voorstellen

Post by sandertjuh »

Beste BMW-ers,
Ik hoop dat ik in de juiste topic terecht ben gekomen, maar wilde me even voorstellen. Ik rijd al jaren BMW met veel plezier en wil graag de meningen van andere BMW-rijders horen en delen. Mijn eerste BMW was een e30 325i en heb de verschillende modellen 3 serie allemaal gereden tm de E 90 serie.
Ik heb ook de E46 M3 en de E36 M3 gereden, maar de auto die ik nu heb vind ik nog het meest prettig en geeft me de meeste fun.

Op dit moment rijd ik sinds een jaar een E92 335i en heb hier inmiddels met ontzettend veel plezier ruim 20 duizend km mee gereden. Het betreft een originele NL auto uit 2006, de Introduction uitvoering in de kleur Montego blau. De auto is gechipt naar 366 pk en wordt zeer binnenkort voorzien van een Milltek uitlaatsysteem vanaf de secundary cats. Nu zitten er nog alleen de Milltek achterdempers op.
Meestal wissel ik elk jaar van auto, maar ben deze nog lang niet moe. Wat een fijne machine en wat een koppel :P (505 Nm).

Hopelijk kan ik op dit forum ook het enthousiasme van andere BMW-rijders lezen, nuttige tips ervaren en misshien een aantal meetings bezoeken!

Groeten, Alexander.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”