BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Viepert in the house

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Viepert
Neutraal
Posts: 1
Joined: 16 Jan 2016 20:13
Type Auto: E46 318i Touring
Location: Heerhugowaard
Age: 41

Viepert in the house

Post by Viepert »

Hallo mede BMW rijders,

ik zal me even kort voorstellen.
Bas, 33, getrouwd en sinds een jaar huis eigenaar EN BMW eigenaar.

Door een ongeluk moest ik voortijdig afscheid nemen van mijn VW Bora V5 150pk.
Na wat rond gekeken te hebben kwam ik een BMW tegen op aanraden van een vriend.
Ik wilde zowiezo een station. Met het nieuwe huis (klussen) en toekomstige gezins uitbreiding leek me dat wel fijn.

Het werd een E46 318i Touring (143pk versie).
Het blok is +/- 9000km geleden gereviseerd. En het binnenwerk is dus ook nagenoeg nieuw.
Al met al een hele fijne bak, maar hij kent zijn (kleine) irritante gebreken.
Radio display is niet lekker meer waardoor hij dus altijd op dezelfde zender staat :?
Ramen gaan niet of moeizaam meer open. Denk dat het tijd wordt om de raamrubbers eens te vervangen.
Motormanagement lampje komt en gaat. Na uitlezen kwam de dealer erop dat het de vacuumslangen wel eens kunnen zijn.
Niks te merken met rijden, maar moeten wel ff gedaan worden.

Gisteren door de buurman (Euromaster monteur) de winterbanden erop laten zetten.
Altijd leuk, gratis nagelnieuwe banden. Hoefde er alleen maar een halkastje voor te maken.

En dan komen we dus gelijk uit bij de hobby's.
Een van de grootste was altijd mijn motor. 2003 Harley Davidson StreetGlide met BigBore kit.
Deze heb ik helaas moeten verkopen om het hele huis gebeuren door te laten gaan.
Maar goed, die komt er wel weer.
Momenteel zijn klussen en pc's mijn grote hobby's.
Zoals elke eerste huizenbezitter gaat het klussen soms traag maar we maken vooruitgang.
Nu alleen nog de garage verbouwen tot werkplaats en de badkamer updaten naar dit decennia :D

Nou dit was mijn "korte" voorstel ronde.
Mocht er iemand vragen hebben, just shoot.

Groetjes Bas

PS
Foto van mijn voormalige motor.
Ik zal morgen ff een foto'tje schieten van de BMW.
Maar ik denk dat iedereen wel weet hoe een E46 Touring eruit ziet ;)

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”