BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Eerste BMW!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
michel3171
Neutraal
Posts: 2
Joined: 02 Mar 2015 21:26

Eerste BMW!

Post by michel3171 »

Hallo mede BMW'ers!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Michel, 18 jaar oud, woon in het zuiden van Limburg, en heb sinds 3 dagen mijn BMW 316i (sedan) van 1997.

Bmw is altijd mijn lievelingsmerk geweest, omdat het gewoon mooie wagens zijn. De auto is prima, geen roest of grote gebreken, en geen gekke geluiden van de wielen of motor.

Heeft natuurlijk wel wat gebruikssporen, bestuurdersstoel is versleten, hier en daar een klein deukje.

Enige (grote) problemen zijn een stuurkolom die niet vast wilt, maar daar maak ik een apart topic van, en dat de wielen uitgelijnd mogen worden.

De fotos passen niet omdat ze teveel mb zijn, dus linkjes volgen nog. Hebben jullie tips, adviezen of ervaringen, mag je die zeker delen.

Nou, dat was t dan. Adios!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”