BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Peter B
Neutraal
Posts: 2
Joined: 28 Nov 2017 22:20
Type Auto: 520i Touring F11. M Sportedetion

even voorstellen

Post by Peter B »

Hallo,

Ik ben Peter, 48 jr en sinds deze maand ook bmw rijder, na div. Golfs, Renault, en bijna 10 jr een Passat 2.0 TDI cr. werd het tijd voor wat nieuws, mede door verandering van werk (reed 30000 per jaar nu nog 15.000) was de diesel die echt een super auto was te duur en ik had er amper wat aan gehad, dus verwachte wel het e.e.a. binnen afzienbare tijd, 231.000 km (had deels gecarpould in begin jaren) en alleen nieuw EGR en voorschijven en blokken rest was allemaal origineel.
Een hele nieuwe vond ik veel te duur en vooral de afschrijving is van de gekke. Na bij de dealer te zijn geweest voor een 220i AT van 1 jr. kwam deze (het was toen juni2017) met is dit niks voor je ? een 3 GT maar de proefrit viel tegen de velgen niet mooi enfin dat was mijn auto niet. div. maanden gezocht naar een 3 GT maar dan met leuke aankleding en automaat had ik er eindelijk 1 gevonden, maar in dezelfde week ook een 520i Touring M edition binnen gekomen, proef gereden met beide maar na goed 300 meter was al snel duidelijk de 5 is wel iets duurder maar..... wat een verschil de rust in de auto dus die is het geworden een zilver grijze 520i M edition met pano dak en 19 inch M wielen, helaas nu even eraf omdat 17 inch winter wielen gemonteerd zijn.
Ow ja ik woon in Brunssum in het mooie Zuid Limburg.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”